Mama's met MS

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Tinusje, 24 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tinusje

    Tinusje Bekend lid

    Hoi meiden,

    Ik vroeg me af of er nog meer mama's (of aanstaande mama's) zijn die net als ik MS hebben. Zo ja, dan ben ik heel benieuwd naar jullie ervaringen met zwanger zijn (ik voelde me beter dan ooit), hoe het ging in de periode na de bevalling en met de eventuele beperkingen waar je tegenaan loopt tijdens de verzorging en opvoeding van jullie kind.

    Ik ben bijna 6 maanden geleden bevallen van een prachtige dochter en ik ben zo ontzettend blij dat wij de stap hebben durven nemen om voor een kind te gaan, maar ik kan best wel onzeker zijn wat de toekomst betreft en loop toch wel tegen beperkingen aan (vermoeidheid, minder kracht in armen en benen e.d.). 9 september start ik in een revalidatiecentrum om wat beter met de MS om te leren gaan en daar zie ik heel erg naar uit!

    Ik weet dat MS zich bij iedereen anders ontwikkelt, maar ik ben gewoon benieuwd naar verhalen van andere meiden.

    Edit moderator: Verplaatst naar Gezondheid.
     
  2. sim

    sim Niet meer actief

    heb er geen ervaringen mee, maar wilde je heel veel sterkte en succes wensen!
     
  3. Tinusje

    Tinusje Bekend lid

    Dank je Sim, lief van je!
     
  4. Karagoz

    Karagoz VIP lid

    14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    een lid pluk heeft ms...ze is nu op vakantie...misschien ka nje haar alvast een bp sturen..veel sterkte
     
  5. Tinusje

    Tinusje Bekend lid

    Bedankt voor het doorgeven Layla!
     
  6. Tinusje

    Tinusje Bekend lid

    Ik zie dat ik verplaatst ben naar gezondheid, maar dat valt onder 'zwanger zijn', maar ik ben niet zwanger; ik ben juist op zoek naar mama's, dus volgens mij staat het nu toch niet helemaal op de juiste plek :(
     

Deel Deze Pagina