Iemand ervaringen met het ontvangen van pakketjes van DHL vanuit het buitenland? Heb vorige week (geheel tegen mijn principes in vanwege die verschrikkelijke reclame maar nu toch wel een hele goede prijs voor een paar kinderschoenen) wat besteld bij Zalando. De Franse versie, dat wel. Maar goed, nu kreeg ik donderdag de melding dat mijn pakje was verstuurd. Zat ook zo'n track&trace code bij van DHL. Alleen is de laatste update van donderdagmiddag!! Zo vet irritant. Zo heb je toch nog steeds niets aan track&trace? Want ik hoef er toch niet vanuit te gaan dat mijn pakje nu sinds donderdagmiddag ergens ligt zonder dat er ook maar iets is gebeurd? Zou dat van DHL iig niet verwachten. Op donderdagmiddag was 'ie trouwens in land van bestemming aangekomen. Maar goed, nu ben ik dus benieuwd met jullie ervaringen wat betreft het up to date zijn van de track&trace van DHL. Is er nog een klein kansje dat 'ie vandaag wordt bezorgd?
DHL kan wat langer duren voor het komt.. ook hier binnen NL... heb 6 dagen moeten wachten tot die oversprong van naar sorteercentrum tot dat die in sorteerproces was opgenomen.
Het duurt inderdaad wat langer met DHL vanuit Europa. Ik bestel regelmatig artikelen vanuit Engeland of Duitsland en dan staat de Track N Trace dagen stil. Meestal is het binnen met een week.
Mmm... lijkt er dus op dat ik toch nog even moet wachten. Bestel wel eens wat bij Name-It wat met UPS wordt bezorgd en dat is er soms met 2 dagen al! Bestel je op maandag, heb je op woensdag de boel al thuis! Dus had denk ik daarom misschien wel verwacht dat DHL sneller zou zijn. Valt me eerlijk gezegd wel flink tegen van een bedrijf met zo'n naam...
Binnen NL is Dhl ook erg langzaam, heb ook 5 dagen op een pakketje gewacht terwijl de track en trace aangaf dat het bij de sorteerdienst lag.... daar lag het dus nog een paar dagen:x