Fotoprinter

Discussion in 'De lounge' started by jolanda1976, Apr 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jolanda1976

jolanda1976 Bekend lid

Dec 29, 2006
    919
    0
    16
    Telemarketing
    Arnhem
    Wij willen graag een fotoprinter gaan kopen, maar er is zoveel keus. Jullie raden t denk ik al :)...wie weet wat voor een ook echt een goede is?

2. sas30

sas30 Actief lid

Jan 18, 2008
    342
    0
    0
    verzorgende
    gelderland
    Ik heb het mijn vriend eens vragen die werkt bij een computerzaak
    als je uitsluitend een printer wil hebben voor foto"s dan is het vrij duur en moet je op internet rond neuzen.
    Bij hem verkopen ze de canon pixma IP4500 kosten 93,90 en die print ook foto"s , is volgens hem een goeie printer.
    Succes met winkelen :D
    ;) .

groetjes saskia

3. randi

randi Niet meer actief

moet het enkel een fotoprinter zijn? wij zelf hebben een canon mx700 maar dat is buiten de foto's ook een gewone printer, fax en je kan der ook kopieen meemaken. de foto's zijn van zéér goede kwaliteit, hij is zuinig met zijn inkt. we hebben hem nog maar enkele weken en koste 220 euro

4. jara

jara Bekend lid

Sep 4, 2006
    878
    4
    18
    Een 'goede' fotoprinter heeft in ieder geval vijf kleuren inkt en een zwart. Printers met drie kleuren en een zwart zijn kleurenprinters. Het hangt van je eigen kritische blik af wanneer het dan om goede fotokwaliteit gaat en wanneer niet meer. De 'beste' fotoprinters hebben zelfs meerdere kleuren en zwarten (bijvoorbeeld de Epson R2400, maar die kost rond de 650 euro).

5. lieke

lieke VIP lid

Sep 7, 2005
    6,289
    263
    83
    mijn hp photosmart 2575 all in one printer maakt goede huis tuin en keuken afdrukken.
    En was niet achterlijk duur.
    Succes

6. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    1,864
    0
    0
    Hostess Felicitas, Jonge Gezinnen
    Nijmegen
    ik heb hier een HP photosmart D7160 super gewoon en nu is hij ook nog in de aanbieding ik meen bij BCC en anders bij Dixons meen nu iets van 60,- ik had m dus iets duurder betaald maja kan niet alles hebben he ;)
    en met die VIVERA cartridges kan je gemiddeld 200/250 prints maken ( let op of je nu 1 grote foto print of 1 regel uitprint hij teld het aantal prints wat je doet en niet de grootte van de prints dus hij geeft een indicatie aan)

7. randi

randi Niet meer actief

@jara de epson is inderdaad geen slechte printer ( wij hadden er één) maar nadeel van epson is dat hij snel door zijn kleuren is en je betaaldt toch gemiddelt zo'n 20 euro voor één nieuwe kleur dus daar spendeer je wel geld aan. is ook de reden waarom wij op canon zijn gegaan, is ook met 5 kleuren en zwarte inkt en moet eerlijk bekennen vind de kleuren van canon mooier( ze zijn helderder) dan die van epson en het scheelt hem dan nog eens in prijs ook

8. jolanda1976

jolanda1976 Bekend lid

Dec 29, 2006
    919
    0
    16
    Telemarketing
    Arnhem
    Bedankt voor jullie antwoorden! We gaan van de week maar es ff kijken :D

Share This Page