Wat doen jullie je kindje aan in de draagzak of draagdoek als je naar buiten gaat met deze temperatuur en straks in de winter? Zijn er pakjes die je over de kleding kunt doen? Zulke ski pakjes lijken me te dik? Of wordt zoiets ook gebruikt tijdens het dragen? Ik wil geen draagjas. Wie heeft tips?
Ligt ook een beetje of je haar onder je jas draagt of erover.. Zo draag ik hier meestal onder mijn fleecevest en dan heeft ze haar gewone kleding aan met een dun vestje en mutsje. Nu het kouder wordt een dikker vest en sjaaltje denk ik. Je zou ook nog kunnen kijken naar een draagjas of poncho of mogelijk deze zelf maken.
Bedenk mij nu dat je ook een soort covers hebt om over je kindje te doen.. Goh lekker productief met al mijn losse berichtjes haha.
Een pakje dat je over de kleding kunt doen bedoel je? Dat lijkt me ook wel iets, zit ze helemaal ingepakt.
Ja een soort 'hoes' die je over je kindje heen doet. Heb je verschillende varianten in: gevoerd met fleece, buitenkant waterafstond of alleen fleece. Hier zie je verschillende mogelijkheden, maar zullen er vast nog meer zijn. Accessoires : draagdoeken en draagzakken | Doekenbieb Hier ook oa fleeceoveralls te vinden, zou je natuurlijk ook nog kunnen gebruiken.
Mailloot onder het broekje of beenwarmers erover en dikke slofjes aan voeten. Geen skipakje, dat is te dik
Skipakje is al snel veels te dik inderdaad. Als het kouder wordt heb ik een warme jumpsuit/pak. Toen dochter nog klein was droeg ze altijd berenpakjes, nu eigenlijk hetzelfde maar dan zonder oortjes
Lekker je positiewinterjas aan. Die valt helemaal over haar heen. Lekker warm nu het steeds kouder wordt.
Mijn dochter krijgt een fleecejasje aan en beenwarmers. Verder een mutsje, wantjes en gevoerde slofjes (laarsmodel), maar hier in Zweden is het al iets kouder dan in NL Ik vind beenwarmers echt ideaal, want broeken kruipen altijd omhoog als ze in de draagzak zit. Als het echt koud wordt, krijgt ze haar skipak wel aan of ze gaat onder mijn jas.
Mijn schoonmoeder heeft zo'n cover gemaakt voor ons. Heel simpel en goedkoop. Pb maar als je het patroon wilt.