..........in zijn peuterbedje. Helemaal blij met hij toen het bed werd neergezet. Wou knuffels voor het slapen gaan niet eens meer een kusje geven, meteen bedje in. Hij sliep meteen. Nu, na een klein uurtje is hij wel even wakker. Hoe zal de avond en nacht verlopen, ben erg benieuwd! Een peuterbedje: bedje voor onze (sinds gisteren) peuter, maar wat een groot bed nog voor zo'n jongetje! (wat ben ik blij dat we geen reuzebed van 90x200 hebben gekozen....
heey wat leuk dan lijken ze idd weer heel klein als ze in zon groot bed liggen mijn zoontje heeft ook sinds een week of 6 een groot bed, en hij vind het ook nog super enige nadeel is dat hij smorgens vroeg bij ons op bed springt om ons hard wakker te maken hihi
De klink is omhoog gezet in zijn kamer dus dat gaat niet lukkenhaha. Nee, dat moet wel want hij loopt nog niet zelfstandig ivm een knikplatvoet. Ik wilde ook niet dat hij van de trap zou vallen natuurlijk, dus hup klink omhoog!
Het ging goed Romy! Hij is twee keer iets wakker geworden met omdraaien, maar dat was halfslapend en nog geen drie seconden. De nacht is zoals altijd verlopen. En vanmiddag heeft hij ook prima geslapen! Nu hopen dat het zo blijft he! Er ligt voor de zekerheid wel een matras naast, mocht hij eruit vallen. Ligt Sven in een ledikant of ook in een peuterbedje?
oh super! Nee Sven ligt nog in zijn ledikant. Dat gaat eigenlijk nog perfect. Maar we hebben nu wel een heel leuk peuterbedje gezien en we zijn van plan om die binnenkort aan te schaffen. Zn kamertje krijgt dan ook een opknapbeurt. We doen wel uitvalbeveiliging hoor, want ik weet zeker dat ie er anders uitkukelt. Hij draait volgens mij aardig wat rondjes om zn as in de nachten. Voorbeeld:
hihi. dat ziet er gezellig uit. Wij hebben ook uitvalbeveilig hoor gelukkig. Maar die latjes zitten niet erg hoog boven het bedje uit, ik ben er nog niet gerust op, vandaar ons matrasje extra. We hebben het bedje van ikea met de schaapjes. Het lijkt bij jezelf thuis echt een stuk groter dan bij de ikea hihi. Echt een flink bed voor een kleintje. Zal even een fotootje plaatsen.