zon vakantie met een peuter?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door sherly182, 26 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sherly182

sherly182 Bekend lid

13 jul 2009
    944
    0
    0
    brabant
    hoi dames

wij willen graag volgend jaar met onze dan peuter op een zon vakantie gaan alleen weten we niet waar we naar toe moeten gaan en wat leuk is voor een dan 2,5 jarige peuter??
    kunnen jullie ons helpen.
    waar zijn jullie naar toe geweest en hoe is dat bevallen??

alvast thx voor het reageren sherly

2. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

welke tijdsperiode willen jullie gaan?
    Houd in de gaten dat echt boven de 25 graden niet echt lekker is voor zo een kleintje.
    Wij zijn met dec/ jan naar fueteventura geweest.
    5 1/2 uur vliegen ze was toen 22 mnd.
    Super temperatuur. 20-24 graden en een briesje.

3. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    wij gaan volgende maand voor 2 weken naar Egypte.
    Layla is ruim 2,5 en Dani is 1,5... goed insmeren, hoedjes, uv-pakjes, zonnebrillen en tussen 12 en 3 uit de zon.
    Goed laten drinken

en dan komt t vast wel goed!
    We zitten in een 5-sterren resort dus er is airco, apart kinderzwembad, kinderspeeltuin, kindervermaak, kindermenu's in het restaurant dus ik maak me nergens zorgen over

4. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    griekenland? en dan de Ionische eilanden :) ! Héérlijk...!

5. sherly182

sherly182 Bekend lid

13 jul 2009
    944
    0
    0
    brabant
    Sweetlakecity geen idee welke periode we dan gaan dat staat nog allemaal vrij. vandaar deze vraag bij jullie. maar goed dat je zegt dat we wel met de zon moeten uit kijken. ik zou er namelijk niet aan denken.

Dretjuh egypte mmmm heerlijk lijkt me ook wel wat

6. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.190
    113
    Wij zijn in de afgelopen twee jaar in turkije, egypte, kos, menorca,cran canaria en curacao geweest en alles wad even leuk. Meisje kan prima tegen de warmte en als er een zwembad, strsn en speeltuin in zijn die kleinthes al snel blij. Menorca is wel evht super kindvriendelijk

7. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Helemaal off topic, maar Sidmick, 6 keer op vakantie binnen 2 jaar? Damn, ik heb echt het verkeerde beroep gekozen.

8. ilona85

ilona85 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.466
    0
    36
    het leukste werk wat er is!
    Wij zijn met onze kleine man van toen 1,5 jaar naar Menorca geweest ideaal! Lekker kort vliegen en inderdaad zo kindvriendelijk!

9. Sabrina25

Sabrina25 Fanatiek lid

1 sep 2010
    1.368
    0
    0
    geen
    Rotterdam
    hihihi. Ja wij kunnen echt hooguit 1 keer per jaar.:(

10. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Ja en zelfs in het naseizoen nog een goedkope camping uitkiezen!
    Baal ervan!

11. Arja

Arja Bekend lid

2 nov 2008
    951
    0
    0
    Ben net terug van Mallorca. Voor de eerste keer vliegen zou ik niet te ver gaan. Mallorca is 2 uur en een kwartier. Menorca is echt alles voor de kids, zo erg dat het voor de volwassenen niet leuk meer is. Op Mallorca is Cala D'or echt helemaal voor kids, maar er is genoeg te doen voor de volwassenen. Wij hebben een auto met kinderstoeltje gehuurd, en dat kost daar echt niks, dat was ook erg leuk. Naar Palma gereden en daar het aquarium bezocht. Dat is echt voor jong en oud een superleuk uitje. Mijn dochter van nog geen 2 ging als een stuiterbal langs alle vissen en haaien, zo leuk vond ze het. Verder was het nu qua temperatuur perfect. Tussen de 22 en 26 graden. Heerlijk op het strand en ook heerlijk om nog lekker te kunnen slapen 's nachts en overdag er op uit te gaan. Esmeralda Park in Cala d'or is echt een aanrader. Babybedjes, kinderstoel, complete keuken, alles was aanwezig en heel belangrijk, superschoon. Als je dan een 3 kamer appartement huurt, dan heb je ook nog je eigen zwembad voor je appartement en je loopt ook zo naar beneden naar de baai met een heerlijk zandstrand.

12. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Mallorca is ind erg leuk, we gaan over 1.5 week ook weer.
    Over het algemeen vind ik veel plaatsen erg leuk daar.
    Niet ver vliegen, en mooie stranden.

Menorca lijkt me zo saai..... het veel vinden dat ook, het is natuurlijk wel een goed eiland voor kindjes

Deel Deze Pagina