Tractatie help!!

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door pinklady77, 2 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pinklady77

pinklady77 Bekend lid

31 jul 2009
    671
    0
    16
    Hallo allemaal,

Hier een wat onhandige mama die totaal niet goed is in tractaties knutselen. Heeft iemand een gouden tip om iets leuks te maken voor mijn bijna 3 jarige dochter wat zelfs een ongandige mama kan??

2. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Ik heb voor de psz voor onze zoons derde verjaardag teckelbananen gemaakt. Enkel het patroon zo vaak je nodig hebt printen en dan alles uitknippen en je schuift het zo over een banaan heen.

Het was hier een megasucces en de leidsters gingen het onthiuden. Op google kun je vast ee bouwplaat wel vinden.

3. Nyn

Nyn Fanatiek lid

14 jan 2013
    1.008
    0
    0
    NULL
    Arnhem
    Eierkoekmuisjes:

Eierkoeken dubbelvouwen met jam/smeerkaas/witte chocopasta ertussen, en onderop op de vouwlijn zeg maar ook een stukje rode dropveter tussen doen, dit is de staart.
    Dan aan de andere kant wat stukjes veter opplakken als snorharen, en met bijvoorbeeld die chocobolletjes (dr oetker potje) twee oogjes opplakken.

Zal ff plaatje zoeken

4. Nyn

Nyn Fanatiek lid

14 jan 2013
    1.008
    0
    0
    NULL
    Arnhem
    Haha, het is al eens voorbijgekomen op dit forum:

5. Nyn

Nyn Fanatiek lid

14 jan 2013
    1.008
    0
    0
    NULL
    Arnhem
    [URL="http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/384020-verjaardagstraktatie-show-foto.html"[/URL]

6. adi

adi Niet meer actief

wij hebben ooit 'Mandarijnen' (Chinesen) gemaakt.

Je koopt van die parasol prikkers bij de hema, een zak mandarijnen, en een zak basis cupcakjes (hema)

Je opent het parasoltje, steekt deze door de mandarijn, en zet beide op de cupcake (vaststellen met de prikker). Dan teken je met een watervaste stift een chinees gezicht op de mandarijn: scheve ogen en een glimlach.
    Klaar

Hier een voorbeeld zonder cakeje: Knutselen met mandarijn

7. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Bij de hema verkopen ze doosjes die je in elkaar moet zetten, waar je precies zo,n doosje rozijntjes, appeltjestukjes of aardbeien stukjes in past. Die heb ik getrakteerd toen mijn kinderen 3 werden, en alle kindjes vonden het leuk.

8. pinklady77

pinklady77 Bekend lid

31 jul 2009
    671
    0
    16
    Dank je wel allemaal!!

9. jilina

jilina Fanatiek lid

27 mei 2010
    2.362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    Ik heb een keer koekiemonster gemaakt. Een print van Internet afgehaald. Die zo vaak als ik nodig had op blauw papier afdrukken. En ook wit voor de ogen. Van die soepbakjes kopen daar heb ik een roltoeter en rozijntjes ingedaan. Dan koekiemonster er overheen als een soort van deksel. En in de mond van koekiemonster nog een ontbijtkoekje.

Bekijk bijlage 363827

10. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    4.319
    238
    63
    Ik heb een keer bloemen / tulpen gemaakt van kaas en worst. Voor een voorbeeld google maar eens op kaas bloemen. Ipv komkommer had ik de prikker gevuld met druiven.

Fruitsticks met poffertjes er tussen is ook erg geslaagd. De prikkers dan in een halve meloen of spitskool steken.

Race auto's van bananen. Erg makkelijk om te maken. Als je googled vind je wel een voorbeeld.

11. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Onze dochter heeft gisteren getrakteerd op varkentjes op een stokje
    Je koopt sate prikkers, hier doe je een kersje aan, 2 marshmellows, nog een kersje en een biggetje.
    Heel makkelijk, maar ziet er toch leuk uit.

Bijgevoegde bestanden:

12. voetstap

voetstap Niet meer actief

Cupcakes voor de juffen

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      33,1 KB
      Weergaven:
      20
  13. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Tegenwoordig zijn er zoveel leuke dingen te maken. Ik vind dat van koekiemonster dat voorbij kwam ook ontzettend leuk!

14. pinklady77

pinklady77 Bekend lid

31 jul 2009
    671
    0
    16
    Wat een goede en ontzettend leuke tips! Bedankt! Ik vond het koekiemonstertje ook errug leuk. Volgende week is het zover dus ik ga snel aan de klus.. Haha

Deel Deze Pagina