Ik wil graag een voetenzak kopen voor in mijn bugaboo bee+, maar ik wil graag weten hoe ik deze aan de bovenkant kan vastmaken. Bij de cameleon kun je de voetenzak over de bovenkant van de zitting schuiven, maar bij de Bee zit de zonnekap daar aanvast met "knopen". Zitten er in de voetenzak ook knoopsgaten, zodat ik de zak vast kan maken aan de zitting? Ik hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel
hebben ze geen voetenzak van de bee dan? Ik heb voetenzak van de cameleon en wilde schijven dat er geen knoopgaten zitten maar er gaat me iets dagen. Er zit boven bij de voetenzak waar je hem over de kap trekt 2 kleine koortjes en nooit gesnapt waar die voor dienen en nu denk ik dat het voor de bee bedoeld is. (ik weet het niet zeker maar ik kan ze niet vastmaken aan de cameleon)
Ja ik denk dat die koordjes dan voor de bee zijn. De voetenzak moet in alle modellen van Bugaboo passen. Maar ik wil wel dat ik hem vast kan maken vanboven, anders zakt de voetenzak steeds naar beneden denk ik. Bedankt in ieder geval!
hihi dank je! De koortjes zitten bij mij onder de kap zeg maar dus eigenlijk weet ik wel zeker want ik kan ze nergens aan bevestegen. Als tijd heb maak ik morgen even een foto ervan.
Vanboven bij de zitting. Aan de achterkant. De zonnekap zit daar aan vast. Het is moeilijk uit te leggen zo!
Weet het bijna zeker! Is er iemand in je omgeving die de voetenzak heeft? Of even naar de prenetal/babywinkel gaan om het te testen. Zit ook even te zoeken op internet voor je.
Nee ken niemand in mijn omgeving. Maar ik heb net een foto gemaakt van mijn bee, ga even proberen of ik hem kan plaatsen. Heb dat nog nooit gedaan.
Bekijk bijlage 198008 De foto is een beetje wazig maar ons fototoestel is kapot. De twee zwarte rondjes zijn de "knopen".
ja zitten precies op de plek waar je de elastiek koortjes overheen kan trekken. Las net op babydump dat ze overal te gebruiken zijn dus zal wel zo zijn! Succes