Quinny Zapp vraagje

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Juli2009, May 24, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Juli2009

Juli2009 Niet meer actief

Heb naast de Bugaboo een Quinny Zapp. Quinny is een stuk compacter en dus hadig om in de auto te laten liggen, voor een snelle boodschap, vakanties, etc. Wij gaan over 4 weken met vakantie en dan had ik hem willen meenemen (dochter is dan 11 mnd) dus ik heb mijn dochter er vandaag voor het eerst ingezet..... Het lijkt wel of hij veeeeeel te groot is, riempjes zitten helemaal stak, ze hing er ook een beetje in. Ze kan wel echt goed zitten en is ook niet echt klein of zo. Zo te zien duurt het ook nog wel even voordat ze er echt lekker ingegroeid is zeg maar.

Ben ik een beetje vroeg met het gebruiken van de Quinny? Baal er behoorlijk van, meenemen van de Bugaboo zie ik eigenlijk niet zo zitten (vliegvakantie).... Bestaat er een zitverkleiner voor de Zapp?

2. Pila79

Pila79 Bekend lid

Dec 4, 2007
    978
    0
    0
    Onze dochter hangt ook nog steeds in de zapp. Maar we hebben ook een koelstra en daar hangt ze ook in. Geen idee of er een buggy voor haar is waar ze wel goed in zit (ze is nogal dun ;)) Wij gaan de koelstra meenemen op vakantie en daar moeten we het maar mee doen. Ze loopt wel zelf, dus zal ze ook wel stukjes doen, maar voor de rest in de buggy. Ga ook echt onze kinderwagen niet meenemen.

Weet niet of er stoelverkleiners voor zijn, maar misschien dat je met een stoelverkleiner van de hema/ikea zelf iets kan knutselen, al hoewel ik bij de zapp het idee heb dat het sowieso een beetje een hangstand zitting is. Pas vanaf dat ze hun voetjes er goed in kunnen zetten kunnen ze zichzelf omhoog duwen.

3. InLove

InLove Fanatiek lid

Dec 11, 2009
    3,707
    0
    0
    de zapp heeft hier nooit normaal gezeten, zelfs nu hangt ze er meer in, zeker als ze de voeten niet op de steun heeft.
    Ze is ook heel smal dus heeft echt alle ruimte in dat ding

4. Lon enTijn

Lon enTijn Fanatiek lid

Mar 23, 2007
    1,783
    0
    0
    Er zijn wel verkleiners te krijgen voor in de buggy. Maar bij mijn zoontje duurde het ook een tijdje voordat hij goed zat in de Zapp.
    Misschien is een verkleiner de oplossing.
    Topmark Inlegkussen Zwart buggy/sitter | Buggy's | Baby-Dump
    Er zullen vast nog wel andere soorten zijn maar deze kwam ik al eerste tegen.

5. Juli2009

Bedankt voor de reacties! Onze dochter is inderdaad ook best smal dus misschien dat het daar wat mee te maken heeft..... Maar als ik zo om mij heen kijk, hangen alle kindjes ook wel erg snel in een buggy..... Zag dat er voor een Buzz wel een verkleiner bestond, maar niet voor de Zapp helaas. Die bij de Babydump is inderdaad een optie, moet ik ook goed vast kunnen zetten. Ga van de week even kijken.

Baal er echt als een stekker van, zie t echt niet zitten om de Bugaboo mee te nemen. Hoor ook vaak dat er niet zo netjes met die buggy's om gegaan wordt in vliegtuigen....

6. Elin78

Elin78 Fanatiek lid

Sep 5, 2008
    1,520
    0
    0
    Hier ook een Zapp, hing hij ook in, nu pas zit hij er beter in. Ik heb het binnenste doek van de Lodger erin gelegd en toen zat hij veel beter. Overigens hangt zoonlief ook in een Prenatal buggy.

7. Monique4

Monique4 Niet meer actief

Mijn dochtertje hangt er ook in.. Maar ze is ook wel smal.
    Zal denk ik normaal zijn, ze heeft er iig geen last van.
    Dus ik zou in jou geval de quinny meenemen als je merkt dat ze er verder geen last van heeft!

8. Juli2009

Ik heb haar er van het weekend even ingezet en ben niet veel verder dan een rondje door de kamer gekomen :) Dus zal van de week even een rondje inde buurt maken om te kijken hoe het gaat. Manlief vind het maar niets en is ervan overtuigd dat de buggy slecht is voor haar ruggetje....

9. Elin78

Elin78 Fanatiek lid

Sep 5, 2008
    1,520
    0
    0
    Geloof me, in een gewone buggy hangt ze wss ook. Mijn zoontje zakt zelf onderuit, die vindt het wel lekker om te hangen.
    Maar ik adviseer je echt zo'n lodger bontje. Scheelt een heleboel!

10. Monique4

Monique4 Niet meer actief

Ik trek haar wel vaker omhoog, maar ze gaat dan zelf weer onderuit hangen inderdaad.. Dus ze zal het wel fijn vinden denk ik hihi

11. Juli2009

Ik geloof je! Kan je ook mijn man nog even overtuigen.....??? :D:D:D

12. Elin78

Elin78 Fanatiek lid

Sep 5, 2008
    1,520
    0
    0
    Het ziet er inderdaad sneu uit, maar ik heb mijn zoontje nooit horen klagen of huilen of zo.

Share This Page