Beste forumleden, Mijn zoontje heeft vrij smalle heupen, kleine billen en vrij lange, dunne stelten. De broeken die hij nu draagt (of eigenlijk droeg) eindigen boven de enkels. Bij de grotere maat broek is de lengte in orde, alleen blijft deze niet om fatsoenlijk om heup en billen zitten. Weten jullie een merk dat beter geschikt zou zijn voor zijn lichaamsbouw? Alvast bedankt!
Onze dochter draagt met der lange benen altijd al Hema en name it. Laatste jaar is ze eindelijke iets voller geworden en draagt nu ook wel eens h&m broeken.
Bedankt voor jullie reacties! Meeste broeken die mijn zoon draagt zijn van Hema, maar ook bij deze broeken is het hoogwater in de polder. Ga in ieder geval naar de andere merken kijken die jullie hebben genoemd. Hoop in ieder geval dat hij snel meer vlees op de botten krijgt!
Ik zou naar een name it winkel gaan, daar hebben ze ook echt hele smalle modellen die voor mijn zoontje met smalle benen zelfs te smal zijn.
Name it (al heel vaak genoemd) en Zara. Hema en h en m vind ik persoonlijk niets voor mijn dunne zoontje met lange benen
Zara, maar dan wel een maat groter kopen. Mijn zoon (4) draagt nu de maat voor 6 jarigen inmiddels, maat 4-5 jaar is hij al bijna uit. Maar de skinny’s vallen echt mooi smal
Zeeman heeft ook wel goede skinny modellen. En laatst via sake online ergens broekjes van dirkje gekocht. Lekkere smalle Joggingbroeken. Maar dat was 116, weet niet welke maat je zoontje draagt? Hier een bijna 6 jarige, 18 kilo wordt alleen maar langer en dunner maarja doe er niks aan. Wibra heeft trouwens ook wel smaller vallende modellen
Name IT XS slim, ze hebben altijd verschillende kleuren dus ik koop meestal de hele collectie ervan We fashion heeft ook hele smalle middelen, alleen hier vallen ze aan de billen niet mooi. de stiek binnenin gewoon helemaal strak trekken en in jogging broeken aan de touwtjes een koord stopper, dan zakken die ook niet af