Misschien bestaat dit topic al, kon hem niet vinden Wij gaan onverwachts lootjes trekken en nu moet ik een verlanglijstje voor mezelf maken.. En echt, verder dan een cadeaubon kom ik niet 😕 Dus bij deze.. plaats jullie verlanglijstjes 😬
Ik lees mee. Ik heb er nu één cadeau opstaan. Zo'n snackbord met 6 vakken (bloemvorm). Maar ik zoek nog iets erbij
Uhmm, die van mij is nog erg beperkt: 2de luiertas voor de baby Werktas groot genoeg voor de laptop (helaas is mijn huidige tas kapot )
Mooie fotoshoot van mijn twee kinderen( 18 jaar en 2 jaar) Midweekje weg met kerst. Mooie tatoeage van mijn zoon, van mijn dochter heb ik al.
- een aantal boeken (nieuw of 2ehands) - aantal cd's - waxinelichtjes of stompkaarsen - smeerseltje van rituals - bon van intratuin - bioscoopbon - tekenpotloden Ik weet altijd genoeg haha
Voor sinterklaas heb ik; Diverse dvds Diverse boeken Geurkaasjes Happy socks Een blauwe orchidee Een setje dieren van lemax voor m'n kerst dorp (met vos ganzen eekhoorn en nog iets erin) En verder nog niks
Een laptop Stapelmateriaal en triangels voor mijn keramiekoven Een magnolia voor de tuin Nieuwe fietslichten Handschoenen Brillenkoker Oogpotlood Pantoffels Horloge
Kookboek van Sergio Herman Restaurant bonnen van mijn favoriete restaurant Saunabon Pantoffels Dunne shawl (voor binnen zeg maar) Port Bordspellen
Bij mij ook Soms schrijf ik als man naar de winkels moet op een briefje iets van liefde voor de vrouw. Standaard neemt hij dan Port mee
Is dat het codewoord goed om te weten! Ben benieuwd waar de mijne mee thuiskomt als ik dat opschrijf hahaha
Vinden jullie kadobonnen echt een kado voor op je verlanglijstje? Ik zou het in ieder geval niet leuk vinden om te geven. Mijn verlanglijstje: Body Mist van Rituals Sjaal van de Knitfactory
Wij doen er niet aan maar ik zou vragen Sportlegging of cadeaubonnen daarvoor van bepaalde merken en webwinkels. Oorbellen Ring Nieuwe tas Tony Chocolonely voor m'n cheatdagen Kappersbon Mooie haarspeld Sjaal
Tja dingen van een normale prijs koop ik gewoon. Dus vaak zijn dingen die ik wil te duur en is dat meestal de reden dat ik het niet heb. Dus dan vind ik cadeaubonnen ideaal
Verschillende essie nagellakjes blond a'dam portomonnee blond a'dam pepernotenpot blond a'dam cupcake versierset blond a'dam gebaksvorkjes blond a'dam sinterklaasmok dikke huissokken 9 vaks theedoos gekleurde theelichtjes tony chocolonely boek Esther Verhoef witte stompkaarsen