Trage drinker

Discussion in 'Prematuur' started by futuremama, Apr 30, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. futuremama

futuremama Fanatiek lid

Oct 10, 2008
    2,507
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    lekkerkerk
    Hoi meiden,

Onze Juna is geboren met een zwangerschapsduur van 36 weken.. Op 24 april.. Nu heeft ze heel veel moeite met haar flesjes leeg te drinken.. Ze heeft nu een gewicht van 2700 Gr. Maar was bij haar geboorte 2980 Gr. Ze is gewoon echt te moe om.. De ene keer drinkt ze 25 en de andere keer drinkt ze 45 tot 50cc.. Ze heeft wel goede plas en poepluiers.. Maar maak me gewoon zorgen omdat ze niet groeit!

Misschien hebben jullie tips? We geven trouwens drinken uit de natural flow van avent! Alvast bedankt voor jullie hulp!

2. mamaSylvia1975

mamaSylvia1975 Fanatiek lid

Apr 25, 2012
    1,106
    0
    0
    huismama
    ergens in overijssel
    ier een jongentje die prematuurgedrag liet zien met drinken.....
    Heb toen de dokter brown fles als advies gekregen en daar kon hij toen veel beter uit drinken.
    Ze mag 10% van haar gewicht verliezen, dus als het meer wordt zou ik eens bij ha vragen.

3. vondebs

vondebs Bekend lid

Oct 16, 2009
    684
    0
    0
    aventflessen raden ze hier in belgië af bij prematuurtjes. veel te moeilijk om te drinken. mijn dochter is ondertussen 4 maanden en drinkt nog altijd met de tutjes van het ziekenhuis. ik heb alles al geprobeerd. ik zou dodie proberen of tigx ( maar weet niet of ze dit bij jullie verkopen). dit zijn hele zachte tutjes waar ze niet heel veel moeite voor moeten doen om er iets uit te krijgen. dit zijn 123 speentjes.

4. Babystew

Babystew Niet meer actief

Hier deed ze in het begin ook bijna een uur over een fles. En een speen met groter gat maakte weer dat ze zich heel snel verslikte. Wij hadden ook een Dr Brown fles, werkte ook redelijk tegen krampjes. We verdikten dan de melk met johannesbroodpitmeel vanwege reflux en hadden dan speen 2. Zo ging het goed bij ons, het is altijd even zoeken naar de juiste fles..

5. dewy

dewy Actief lid

Apr 4, 2012
    289
    0
    0
    NULL
    NULL
    Inderdaad de dr browns flessen. Hier ging het drinken bij allebei veeeeel beter.

Share This Page