hai meiden waar hebben jullie de innesteling gevoeld? of hebben jullie er helemaal geen last van gehad?
ik heb hem bij mijn zwangerschap (die helaas eindigde in een miskraam) zeker gevoeld. een dag of 2 lichte krampjes in mijn baarmoeder
Ik had in de dagen waarop de innesteling moet zijn geweest ineens kramp links onderin m'n buik rond m'n schaamstreek, met uitstraling naar m'n linkerbil. Het leek alsof ik soort van spierpijn had, van dat trekkerige gevoel in m'n bil.
Nee ik heb nooit iets gevoeld. Tot een dag if 3 voor nod mijn broek begon te knellen en ik ongi krampjes kreeg. Mijn vriendin zij al jij ben zwanger vrouw en ja hoor na een paar dagen samen met manlief getest dik positief! Groetjes paula
ik had de dag van de vermoedelijke innesteling 's avonds even kramp in mijn onderbuik gevoeld, en mijn buikspieren waren die avond heel gespannen
Bij de eerste zwangerschap heb ik niets gevoeld, deze eindigde ook in een miskraam. Vorige week had ik lichte krampen/steken in mijn onderboek. Ik weet niet of dit de innesteling is, afgelopen woensdag getest en deze was positief!!
Bij mijn eerste zwangerschap niks gevoeld.... Ook geen enkele klacht gehad voor nod.. Heel verrast door positieven test! Nu willen we graag een 2e! Vorige week vrijdag de 25e eisprong gehad, volgens mij Na 6 dagen felle steken in onderbuik!! En moe? En zere borsten.. Dus nu ik deze klachten heb twijfel ik juist of het wel klopt! Kan het zo verschillend zijn, een tweede zwangerschap? Nod is 8 feb.. Wat een onzekerheid geeft dit altijd, hè?!
Toen ik zwanger was van mn dochter had ik op 9 dpo ongeveer een kwartier flinke krampen. Niet echt vanuit één plek, gewoon in mn gehele baarmoeder. Daarna waren ze weg en had ik nergens meer last van tot 14 dpo (dag nadat ik positief had getest). Ik denk dat die krampen bij mij van de innesteling waren. Sindsdien helaas geen innestelingen meer gehad volgens mij (althans geen die tot een zwangerschap hebben geleid).
Steken linksonder in mn buik. Daarna 2 dagen het gevoel dat iemand met een veertje de binnenkant van mn buik kriebelde