Bloeding na eisprong met Letrozol

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Anoniemclomidclub, Feb 22, 2022.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Anoniemclomidclub

Aug 12, 2020
    69
    24
    8
    Female
    Hoi,
    Ik heb een vraag; Ik loop in het ziekenhuis voor Ovulatie Inductie. Voorheen gebruikte ik Clomid en Ovitrelle (voor de eisprong). Nu de eerste keer Letrozol. Nu heb ik vanmorgen een echo gehad en bleek dat ik een spontane eisprong heb gehad. Ik had gisteravond buikpijn, dus mogelijk toen? Maargoed, eerder hebben we seks gehad. Nu heb ik sinds vanmiddag last van krampen en een bloeding. Deze bloeding is nu wat minder dan vanmiddag, maar heb nog altijd kramp. Wat kan dit zijn? Kan dit kwaad voor een eventuele bevruchting? Is de kans dan deze ronde bekeken?

2. Veve94

Veve94 Lid

Dec 29, 2021
    28
    21
    3
    Female
    Heeey,

Als ik het goed begrijp was je nog niet begonnen met letrozole toch?

Want ik had als ik letrozole nam (zolang ik ze moest innemen) bloedverlies, maar dat was blijkbaar normaal. Van zodra ik stopte met ze in te nemen, was het ook gelijk weer weg.

Sommige vrouwen hebben wel een kleine bloeding na een eisprong en ook wat buikpijn nadien. Dus het wil nog niet zeggen dat het deze ronde niks is. Ik zou nog even afwachten en als het blijft aanhouden even je vk om advies vragen.

Waarschijnlijk heb je hier niet mega veel aan, maar ik weet nog hoe ik was met het hele proces en ik was blij met elke reactie die er kwam :)

Succes!

Anoniemclomidclub likes this.
  3. Anoniemclomidclub

Aug 12, 2020
    69
    24
    8
    Female
    Bedankt voor het reageren in ieder geval. Ik heb al wel Letrozol genomen, in de dagen van m’n menstruatie en nu zit ik net na de eisprong en heb ik dus die bloeding. Deze bloeding vind ik wel veel voor een ovulatiebloeding…?

4. Veve94

Veve94 Lid

Dec 29, 2021
    28
    21
    3
    Female
    Ohja ik ben gewoon met letrozole moeten beginnen (ik had geen cyclus eigenlijk doordat ik geen eisprong had) en toen startte de bloeding en eens gestopt was ze gelijk weg.

Nog steeds een bloeding? Heb je al extra info gevraagd aan je vk? Om te kijken wat hij/zij vind? Want inderdaad een hevigere bloeding heb je DENK IK wel niet net na eisprong (ookal is elk vrouwenlichaam natuurlijk anders).

5. Anoniemclomidclub

Aug 12, 2020
    69
    24
    8
    Female
    Ze hebben een echo gemaakt en denken dat er wel een eisprong was. Maar ze hebben bloed geprikt en daaruit leek het weer niet: dus ze willen 2 weken afwachten of ik ongesteld word en zo niet krijg ik daar medicatie voor. Maar deze ronde is de kans niet zo groot dus

6. Veve94

Veve94 Lid

Dec 29, 2021
    28
    21
    3
    Female
    Ooh, wat jammer om te horen! Hopelijk komt het dan met de volgende ronde goed!

Bij mij heeft het helaas een jaartje geduurd en ik ben nog in een vroege fase (zondag 11 weken zwanger). Maar voor anderen hoop ik altijd dat ze niet zolang in die onzekerheid moeten zitten.

Succes!

7. Anoniemclomidclub

Aug 12, 2020
    69
    24
    8
    Female
    Vervelend als het lang duurt! Maar gefeliciteerd met je zwangerschap. Geniet ervan!

Veve94 likes this.
  8. Veve94

Veve94 Lid

Dec 29, 2021
    28
    21
    3
    Female
    Dankjewel! :)

Share This Page