Hallo, Ik heb ik heb op 24 maart een abortus ondergaan na een onverwachtste zwangerschap. (Met pijn en moeite voor gekozen) Hier heb ik meteen een spiraal laten plaatsen. Deze heb ik 2 weken geleden verwijderd ivm de vele bijwerkingen (Het was verschrikkelijk) 2 dagen hierna ben ik naar de gynea gegaan ter controle. Deze gaf aan dat mijn baarmoeder niet leeg is. En ik nu naar het ziekenhuis moet voor controle?? Ook had ik nog een kleine cyste. Ik heb overigens na het verwijderen van spiraal moet ik veel naar het toilet en heb ik 1,5 bloed minimaal verlies gehad en nu nog af en toe bruine afscheiding. Wel lijkt het of ik steeds ongesteld moet worden maar zet het niet door? Kunnen dit de resten zijn in mijn baarmoeder? Sorry voor mijn vraag, maar er afgelopen maanden al zoveel mis gegaan. Dat ik me erg druk maak over morgen. Alvast bedankt voor de reacties.
Hoi Bianca1990, ben je al geweest naar de gyn? Wanneer er zwangerscahpsweefsel is achter gebleven kan het zijn dat je baarmoeder dit er toch nog uit wil werken. Dat kan echt een tijdje duren, en kan vervelender worden als er ook nog andere ingrepen zijn gedaan zoals een spiraaltje. Wellicht dat ze je toch nog een keer willen zien om bv medicatie te geven om het laatste beetje eruit te krijgen of je toch nog een keer willen curetteren. Daarna zal het wel gauw over zijn. Maar misschien zegt de gyn dat het met een eerstvolgende menstruatie wel loskomt en je over een tijdje toch weer aan een spiraal kunt denken. Groetjes Brigitte