Helaas geen goede uitslag vanochtend, het hartje is gestopt met kloppen. Komende woensdag hebben we een afspraak bij de gynaecoloog over wat er moet gebeuren. De kans is best groot dat ik in de komende dagen een miskraam krijg, en anders wekken ze het op met medicijnen of krijg ik een curettage. Het voelt heel vreemd nu. Ik hoop dat de miskraam snel op gang komt.
Onee Soezetje Wat erg.. voel echt met je mee.. ik had zo gehoopt voor je.. Hoe voel je je? Ik hoop ook voor je dat je er niet erg lang over doet.. want dat is.. uit ervaring echt geen pretje.. Heel veel sterkte meis en als je iets kwijt wilt.. gewoon doen. Xx
Gisteren de echte miskraam gehad. Het was erg heftig. Om ongeveer zeven uur 's avonds het vruchtje verloren. Tot aan dat moment viel alles op zich wel mee. Daarna begon de ellende. Vijf uur weeën gehad om het restant er nog uit te werken, wat een verschrikking, ben er nu nog uitgeput van. De bloedingen zijn wel een heel stuk minder gelukkig, af en toe nog wel een krampje. Ik ben toch wel blij dat ik geen medicijnen of curettage gehad heb. Komende woensdag de controle echo om te kijken of alles echt weg is.