Ik heb 25 april mijn laatste pil genomen. Ik was toen net 3 dagen begonnen met een nieuwe strip. In januari heb ik mijn laatste onttrekkingsbloeding gehad en daarna heb ik de pil doorgeslikt iedere maand (het kwam steeds echt niet uit...). Volgens de huisarts en het boekje bij de pil kon ik stoppen wanneer ik wou, daarom ben ik ook zo "raar" gestopt zeg maar. Maar goed, ik ben nu dus al enige tijd verder, nog steeds geen onttrekkingsbloeding of andere vorm van rood spul. Ik heb allemaal zwangerschapsverschijnselen, maar dit kan net zo goed van het ontpillen zijn. Alle testen zijn tot nu toe negatief, de huisarts zegt dat het of te vroeg is om te testen of ik maak te weinig hcg aan. Maar ik snap het niet, moet ik niet sowieso de onttrekkingsbloeding gehad hebben? Meestal komt die 3 dagen nadat ik klaar ben met een strip. Meer meiden die dit hebben of hadden en mij kunnen vertellen wat er aan de hand is? Ik slikte trouwens mycrogynon 30, maar dan de goedkope variant die apotheken nu verstrekken. Hopelijk kan iemand mij iets meer vertellen, want ik begin me een beetje zorgen te maken
toen ik stopte met de pil ook microgynon had ik precies drie dagen later mijn ontrekkingsbloeding ik hoop voor jou dat je binnenkort wat meer duidelijkheid krijgt want na 47 dagen is wel heel erg lang
Toen ik stopte met de pil was dat ook na 2dagen van een nieuwe strip, geen ontrekkingsbloedig gehad. 5 weken later eerste positieve test in handen. Dus het kan alle kanten op.
@CenM, dat is voor mij wel enigszins positief nieuws. Dan vooral in de zin van dat het niet per se een reden voor ongerustheid hoeft te zijn dat ik nog geen menstruatie heb gehad. Heb je toen ook pas na 5 weken voor het eerst een test gedaan trouwens? En 47 dagen vind ik ook echt lang voor een ontrekkingsbloeding, ik hoop echt dat het niet zo lang gaat duren... Ik heb sinds vandaag wel vage buikpijn en lage rugpijn. Lijkt beide op de klachten die ik had wanneer ik ongesteld moest worden. Maar nog steeds niet ongesteld, misschien komt het nog
Oh nee, er gingen in die tijd heeel veel testjes doorheen haha. Teste denk ik 2 weken lang om de 2 dagen. En toen begon ik eindelijk een heeeeeel vaag lijntje te zien. Denk dat toen ik met testen begon ik nog niet eens bevrucht was. Maar het heeft allemaal tijd nodig, eer de pil is uitgewerkt, dan gaan de eitjes rijpen en na de eisprong duurt het ook zo een 2 weken voor je ongesteld word, hopelijk niet natuurlijk.
ik heb bij deze pil altijd een ontrekkingsbloeding gehad, 3 dagen na de laatste pil. zelfs toen ik zwanger was had ik gewoon een ontrekkingsbloeding. wel veel minder dan normaal. pas een maand later kreeg ik geen bloedverlies en toen toch maar getest omdat ik het raar vond. bleek zwanger... ik vind het wel raar dat je nu dus nog geen ontrekkingsbloeding hebt gehad.
Ja ik dacht dat mycrogynon wat dat betreft redelijk betrouwbaar was. In ieder geval wat betreft je ontrekkingsbloeding. Ik kon er altijd de klok op gelijk zetten dat die kwam 3 dagen na de laatste pil. Maar nu... nog steeds niks. Mijn vriend en ik hebben afgesproken niet elke week te testen, na de laatste test die negatief bleek. Ik werd er nogal down van. Maar ik kan alsnog wel stiekem een test doen als het positief is en ik duw die test onder zn neus wordt die toch niet boos Gelukkig ben ik niet de enige die dit heeft, dus ik hoop dat er niks aan de hand is ofzo....