Trage hcg stijging/ miskraam/ buitenbaarmoederlijke zwangerschap?

Discussie in 'Miskraam' gestart door MaHeRo88, 28 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MaHeRo88

MaHeRo88 Fanatiek lid

27 aug 2017
    1.087
    1.315
    113
    Vrouw
    Hoi meiden,

Ik zit in een vervelende en onzekere tijd. Misschien zijn er meiden met dezelfde ervaringen met positief of negatieve uitkomst.

7 januari werd ik ongesteld , 3 dagen
    Daarna 10 dagen oud bloed verloren
    Woensdag 25 januari was ik zo misselijk dat ik toch eens een zwangerschapstest ging doen + mijn ovulatietesten beleven 4 dagen lang knal positief.

Kruidvat zwangerschapstest gedaan en die was positief!!!?? Niet knal maar wel duidelijke streep.

Donderdag 26 januari gynaecoloog gebeld (daar was ik al 1x geweest ivm vermoeden pcos) ivm enorme krampen rechts in mijn buik met uitstraling schouder.
    Ik mocht gelijk komen ivm vermoeden buitenbaarmoederlijke zwangerschap.

Echo gemaakt- niks te zien
    Hcg geprikt - 208

28 januari weer terug gekomen

Echo - niks
    Hcg - 278

Gyn heeft toen gezegd dat het 100% een miskraam gaat worden , maar waar het zit weten ze niet.. en ik moet nu elke 2/3 dagen terug voor echo en hcg prikken

Is het echt een te trage stijging? Bestaat er niet nog een inieminie kansje ??

Wie heeft hier ervaring mee??

Liefs

2. Izzie7676

Izzie7676 VIP lid

18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Hcg hoort elke 48 uur te verdubbelen dus wat dat betreft zit het niet goed bij je. Ik zou willen dat ik een leuker berichtje had maar ik vrees t ergste en dat is dat t inderdaad mis is.

3. MotherOfAnAngel

MotherOfAnAngel Fanatiek lid

8 sep 2017
    2.764
    2.420
    113
    Vrouw
    Maassluis
    Zijn er nooit uitzonderingen?
    Ik dacht dat sommige verdubbelde elke 48 tot 72 uur
    Ken ook iemand die zelfs voor 6-7 weken helemaal niét positief test bij alle kids die ze al heeft.
    Begint dan met 6 weken pas op te lopen

Wonderen bestaan MaHeRo

Hopelijk mag jij daar deel van zijn!

Ook al lijkt het niet reëel, en kan je beter rekening houden met het ergste

Ik zal voor je duimen en bidden :thumup::thumup::thumup:

MaHeRo88 vindt dit leuk.
  4. MinnieM

MinnieM Fanatiek lid

8 dec 2017
    2.917
    1.093
    113
    Vrouw
    Ik vrees ook dat ik geen positief nieuws heb. Bij mij liep hcg wel goed op tot 6 weken, maar daalde daarna plots.

Het was een bbz. Ik was onder controle omdat ik toch ongesteld werd ondanks positieve zwangerschapstest en op een gegeven moment constant bruinverlies had. Je kunt mijn verhaal hier lezen: http://www.zwangerschapspagina.nl/threads/gezocht-positieve-verhalen-na-vermoedelijke-buitenbaarmoederlijke-zwangerschap.667985/

Ik vind het trouwens raar dat de gyn zegt dat het een mk wordt. Met stijgende hcg en lege baarmoeder denk ik eerder aan een bbz. Maargoed hcg is ook zo laag dat ze nog niks in de bm kunnen zien ook al zat het goed.

De wonderen zijn de wereld nog niet uit, maar ik vrees dat het niet meer goed komt.

Heel veel Sterkte meis.

Dikke knuffel

5. MaHeRo88

MaHeRo88 Fanatiek lid

27 aug 2017
    1.087
    1.315
    113
    Vrouw
    Oh ik heb dus precies wat jij hebt...
    Ongesteld en bruin bloed.
    De eerste gyn dacht wel aan bbm. Daar vrees ik nu dan ook voor.

6. MinnieM

MinnieM Fanatiek lid

8 dec 2017
    2.917
    1.093
    113
    Vrouw
    Ik begrijp je zorgen. Het is ook k*t. Bij ons was het ronde 3 toen het raak was. En dan een bbz. Mijn lichaam heeft het uiteindelijk wel zelf opgeruimd. Ik had dus geen ingrepen nodig.

Mocht je nog vragen hebben na het lezen van mijn topic dan laat maar weten meis.

Xxx

7. MaHeRo88

MaHeRo88 Fanatiek lid

27 aug 2017
    1.087
    1.315
    113
    Vrouw
    Bij ons ook ronde 3 en de gyn verwacht ook dat mijn lichaam het zelf oplost!
    Ben erg benieuwd wat mij te wachten staat! Ga nu je verhaal even lezen. Bedankt!

MinnieM en MotherOfAnAngel vinden dit leuk.
  8. MinnieM

MinnieM Fanatiek lid

8 dec 2017
    2.917
    1.093
    113
    Vrouw
    Ik ben inmiddels bijna 2 maanden verder. Ik wacht nu op mijn 2e menstruatie na de bbz. Hierna gaan wij weer proberen.

Ik ben ook erg benieuwd hoe het verder bij jou gaat. Hopelijk kunnen we elkaar nog steunen en op de hoogte houden.

Liefs

MaHeRo88 vindt dit leuk.
  9. MaHeRo88

MaHeRo88 Fanatiek lid

27 aug 2017
    1.087
    1.315
    113
    Vrouw
    Jeetje.. dat dat zo lang duurt ey...
    Ik wil het liefst morgen weer door.. pff

Ik hoop dinsdag echt meer duidelijkheid te krijgen. Mijn hcg is namelijk nog wel stijgende.. dus mijn lichaam is nog niet echt bezig met afbreken.. krijg ook met de dag meer last van zwangerschapskwaaltjes
    En ben nergens anders mee bezig dan met dit.. vermoeiend is het wel!

10. MinnieM

MinnieM Fanatiek lid

8 dec 2017
    2.917
    1.093
    113
    Vrouw
    Dat snap ik. Je weet nog niet precies waar je aan toe bent. Dus dat is zeker nog onzeker. Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt.

Het is verder wel een lange zit ja. Ik weet nog dat ik ook direct door wou. Maar je lichaam houdt je tegen. Ik moest ook lang wachten totdat hcg weg was. En mijn vriend was er ook flink van geschrokken en had even de tijd nodig.

Het kan ook wel wat sneller gaan volgens mij wanneer men bv geopereerd wordt en de bbz daarmee verwijderd wordt. Maar indien je lichaam het zelf opruimt kan het wat langer duren.

Ik ben inmiddels ook wel klaar met het wachten. Het advies van onze gyn was 2 menstruaties afwachten na de bbz. Ik verwacht volgende week weer voor de 2e x ongesteld te worden zodat we daarna eindelijk mogen proberen zwanger te worden.

Gun je lichaam tijd, helaas kun je niks anders doen dan afwachten....

11. MaHeRo88

MaHeRo88 Fanatiek lid

27 aug 2017
    1.087
    1.315
    113
    Vrouw
    Mijne zei gelukkig 1 menstruatie afwachten.. aangezien mijn cyclus soms 60 dagen duurt.. lijkt mij dat al lang genoeg ;)

Nou er zit niks anders op dan dinsdag afwachten! Bedankt voor je reacties!!
    En inderdaad, fijn elkaar op de hoogte te houden!

MinnieM vindt dit leuk.
  12. Izzie7676

Izzie7676 VIP lid

18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw

Het is niet heel gek dat de gyn nog slag om arm houdt, bij een hcg van 1800 is pas wat te zien in de baarmoeder dus bij een lage waarde als die van de dame die dit onderwerp startte is sowieso niets te zien in de baarmoeder.

Ik zou het wel heel goed in de gaten houden en bij pijn of flauwvallen direct naar de EH gaan

13. MinnieM

MinnieM Fanatiek lid

8 dec 2017
    2.917
    1.093
    113
    Vrouw
    Eens hoor. Ik schrijf ook dat hcg zo laag is dat ze niks in de bm kunnen zien.

De uitspraak dat het 100% een miskraam gaat worden vind ik raar.

Hopelijk heeft ze snel duidelijkheid. :$

14. MaHeRo88

MaHeRo88 Fanatiek lid

27 aug 2017
    1.087
    1.315
    113
    Vrouw
    Nou ja, het was meer 100% zeker dat het geen goede zwangerschap was. Nog niet of het gewone miskraam werd of bbm .. sorry als dat niet duidelijk was

15. MinnieM

MinnieM Fanatiek lid

8 dec 2017
    2.917
    1.093
    113
    Vrouw
    Aaah op die manier. Het is hoe dan ook k*t. :( Hoe voel je je vandaag?

16. MaHeRo88

MaHeRo88 Fanatiek lid

27 aug 2017
    1.087
    1.315
    113
    Vrouw
    Mwa.. voel me erg zwanger :(
    Voor de rest kleine buikpijntjes en hopelijk morgen meer duidelijkheid

17. Izzie7676

Izzie7676 VIP lid

18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw

Ja , dat hoop ik ook

18. MinnieM

MinnieM Fanatiek lid

8 dec 2017
    2.917
    1.093
    113
    Vrouw
    Hey meis,

Hoe laat moet je morgen naar de gyn?

X

19. K00

K00 Niet meer actief

Wat ontzettend kak. X voor jou !

20. MaHeRo88

MaHeRo88 Fanatiek lid

27 aug 2017
    1.087
    1.315
    113
    Vrouw
    Oeehh sorry had geen melding gekregen..
    Ben vanmiddag geweest.
    Mn hcg is gestegen naar 437
    En de kans op bbm zwangerschap is ietsjes afgenomen
    Ze verwacht een gewone miskraam of toch een hele hele kleine kans op een goede zwangerschap met een btje een heel traag begin..:|:|

Dus wellicht kun je je voorstellen hoe mn emoties rondvliegen.. :eek:

Deel Deze Pagina