Trage hcg stijging/ miskraam/ buitenbaarmoederlijke zwangerschap?

Discussie in 'Miskraam' gestart door MaHeRo88, 28 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MinnieM

MinnieM Fanatiek lid

8 dec 2017
    2.917
    1.093
    113
    Vrouw
    Kwaaltjes zijn ook afgenomen en geen bloedingen of bruinverlies?

Ja, ik vraag ernaar want toen ik er middenin zat vond ik de belangstelling van lotgenoten fijn. Voelt dan toch een beetje als gedeelde smart. :)

Willen jullie hierna nog steeds verder proberen?

2. MaHeRo88

MaHeRo88 Fanatiek lid

27 aug 2017
    1.087
    1.315
    113
    Vrouw
    Jazeker ik wil direct weer door... kan niet wachtrn!

Heb het idee dat mn hcg al iets naar beneden gaat..

Sorry dat ik elke keer zo traag reageer.. krijg geen meldingen meer. Super irriranr!

Maar inderdaad het is super fijn als we mensen zijn die weten waar ze het over hebnen en wat belangstelling tonen! Echt heeeeeel erg lief!!!

De foto op het hout is vandaaf en die andere is maandag. Lijkt lichter toch ?

Bijgevoegde bestanden:

3. MaHeRo88

MaHeRo88 Fanatiek lid

27 aug 2017
    1.087
    1.315
    113
    Vrouw
    shittt verkeerde toegevoegd.. dit is van maandag ..

En die van vorig bericht allebei van vandaag hihi..

Bijgevoegde bestanden:

4. MaHeRo88

MaHeRo88 Fanatiek lid

27 aug 2017
    1.087
    1.315
    113
    Vrouw
    Geen bruin verlies, uberhaupt geen bloed.. geen kwaaltjes op borsten na.

Willen jullie niet gelijk door dan?

5. MinnieM

MinnieM Fanatiek lid

8 dec 2017
    2.917
    1.093
    113
    Vrouw
    Hey meis,

Ik moest even turen. Je testen lijken inderdaad wat af te nemen. Hopelijk houdt dat zo aan. Je mag morgen weer naar het ziekenhuis toch? Ik duim voor je dat je "goed" nieuws krijgt.

Wij gaan nu ook zeker verder proberen. We mogen nu eindelijk weer na 2 wachtrondes. Pff. Ben blij dat dat voorbij is. En nu hopelijk snel een positieve test met een baby op de juiste plek.

Ik heb een topic aangemaakt voor dames die weer zwanger proberen te worden na een bbz. http://www.zwangerschapspagina.nl/threads/zwanger-worden-na-een-buitenbaarmoederlijke-zwangerschap.670669/
    Wellicht wil je daar tzt in meeschrijven. Kijk maar. :thumup:

Ennuh, gewoon reageren wanneer en waarop je uitkomt.

Knuffel!

6. MaHeRo88

MaHeRo88 Fanatiek lid

27 aug 2017
    1.087
    1.315
    113
    Vrouw
    Het hcg is gestegen. Zit momenteel op de oncologie afdeling voor methotrexaat injectie :cry::cry:

7. Izzie7676

Izzie7676 VIP lid

18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Hè meissie wat verdrietig nou toch, heel veel sterkte gewenst :(

8. MinnieM

MinnieM Fanatiek lid

8 dec 2017
    2.917
    1.093
    113
    Vrouw
    Oo meis. Wat k*t. Heel veel sterkte :(

9. MinnieM

MinnieM Fanatiek lid

8 dec 2017
    2.917
    1.093
    113
    Vrouw
    Hey meis,

Ik moest aan je denken. Hoe gaat het nu met je?

Xx

10. MaHeRo88

MaHeRo88 Fanatiek lid

27 aug 2017
    1.087
    1.315
    113
    Vrouw
    Sorry weer geen melding dus late reactie..
    Dit weekend heb ik het heeeel slecht gehad. Super veel buikpijnen, 2x op en neer naar het zkh.
    Geen interne bloedingen wel goede pijnstilling gekregen..

Ze denken dat deze pijn komt van het oplossen van het vruchtje in de eileider
    Pffft. Herkenbaar?

11. MaHeRo88

MaHeRo88 Fanatiek lid

27 aug 2017
    1.087
    1.315
    113
    Vrouw
    Morgen weer controle, vorige week woensdag was het hcg net iets te weinig gedaald dus hopelijk nu wel goed. Anders krijgen we morgen weer een mtx injectie

12. MinnieM

MinnieM Fanatiek lid

8 dec 2017
    2.917
    1.093
    113
    Vrouw
    Hey meis,

Ik krijg ook best vaak geen meldingen van topics. Heel irritant.

Fijn om weer even wat van je te horen. Wat naar om te lezen dat je er zo veel pijn door hebt. Ik had tijdens mijn bbz eigenlijk helemaal geen pijn. Ik had alleen last van bloedingen en bruinverlies.

Toen ik bij de gyn kwam dacht ik ook dat als het een bbz is dat hij links zou zitten. Uiteindelijk zat het waarschijnlijk rechts.

Tijdens het oplossen van de bbz maar nu nog steeds is die kant wel gevoeliger geworden. Soms wat nare steken. Het lijkt nu een kwetsbare kant te zijn geworden, zeg maar. Dus ik herken een beetje wat je schrijft, ik had alleen niet hele erge buikpijn maar wat pijnlijke steken aan 1 kant en een naar gevoel aan 1 kant. Ik heb er geen pijnstilling voor nodig gehad.

Ik zou niet te snel nog zo'n spuit nemen. Gun het ook nog even tijd zou ik zeggen. Hoe lang moet je nu wachten voordat je weer mag proberen?

Hoe gaat het, naast fysiek, psychisch met je? Ik had daar nog het meest last van tijdens mijn bbz.

Dikke knuffel en veel sterkte meis.

Xxx

13. MaHeRo88

MaHeRo88 Fanatiek lid

27 aug 2017
    1.087
    1.315
    113
    Vrouw
    Ja ik heb over een half uur de afspraak... dan zullen we het weer horen!

Ik ben op.. gaar.. klaar met alles.

Op die manier ervaar ik psychisch last, niet perse om het kwijtraken van mn vruchtje. Die heeft bij mij niet echt geleefd omdat ik maar 1 dag dacht dat ik zwanger was en toen dacht ik ool nog; daar geloof ik niks van... met al die bloedingen die ik toen al had gehad.

Lichamelijk ben ik ook op, gaar en klaar met alles.

Er moet nu een einde aan komen anders kom ik binnekort overspannen thuis te zitten denk ik..

Dat.

14. MaHeRo88

MaHeRo88 Fanatiek lid

27 aug 2017
    1.087
    1.315
    113
    Vrouw
    @MinnieM bedankt voor je steun afgelopen tijd :thumup:
    Hcg is uit mn lichaam inmiddels en voel me weer heel goed! Vanaf mei mag ik weer mn gang gaan en daar zien we dan ook erg naar uit:thumup:

Hoe gaat het met jou?

15. MinnieM

MinnieM Fanatiek lid

8 dec 2017
    2.917
    1.093
    113
    Vrouw
    Hey meis,

Wat goed om te lezen dat het beter met je gaat. Ik ben blij dat ik je een beetje heb kunnen steunen.

Stom hè, hoe blij je kan zijn met het "slechte" nieuws dat je geen hcg meer in je lijf hebt. Ik voelde me ook echt anders. Je merkt het toch op de een of andere manier.

Gaan ze nog wat aan nacontrole doen qua testen van de eileiders? Ik had daarna gevraagd. Het was een optie maar 2 gyns hadden het afgeraden. Eerst weer een half jaar proberen.

Ik moest na de bbz 2 rondes wachten met proberen. We hebben zojuist de 1e ronde na de bbz weer gehad. Helaas niet raak. Maar we houden hoop.

Verder heb ik soms wel mijn droevige momenten hoor. Het is niet niks wat we mee hebben gemaakt. Gelukkig heelt de tijd aardig wat wonden....

Onlangs langs geweest bij een acupuncturist. Erg fijn. Een aanrader. :thumup:

Dat het snel mei mag zijn!

Dikke kus

MaHeRo88 vindt dit leuk.
  16. MaHeRo88

MaHeRo88 Fanatiek lid

27 aug 2017
    1.087
    1.315
    113
    Vrouw
    Ik moet gewoon wachten vanwege de mtx injectie.. en indd omdat eileider wat ontstoken gewrest is waarschijnlijk.

Wij gaan geen onderzoeken doen, heeft niemand voorgesteld en ik heb er zelf geen behoefte aan. Ze zegt dat de kans dat we weer een bbm zw krijgen verdubbeld is van 1% naar 2%.. haha nou, geen polonaise van onderzoeken aan mijn lijf dan voorlopig ;)

Bij mij was net voor deze zwangerschap vastgesteld dat ik pcos heb. Dus zodra ik een cyclus heb in mei, mogen we starten met Clomid!!! Spannend ;)

Wat deed de acupunctuur voor je?

MinnieM vindt dit leuk.
  17. MinnieM

MinnieM Fanatiek lid

8 dec 2017
    2.917
    1.093
    113
    Vrouw
    Oja van 1 naar 2 procent? Wat raar bij mij zeiden ze van 1 naar 10%. Dat is wel een heel groot verschil. Hopelijk heeft jouw gyn gelijk. :D

Bij mij twijfelde de arts over pcos. Maar ik heb na mijn bbz regelmatige cyclus gehad. Dus ik laat het daar maar even bij. Ik heb ook een eisprong want ik temperatuur. Clomid is bij mij dus niet aan de orde gekomen. Wel goed om te weten dat het dus kan helpen bij pcos.

Acupunctuur was een fijn momentje voor mezelf. Daarnaast voel je bij het zetten van de naaldjes warmte vrij komen of een tinteling stromen. Heel apart.

Voor mij was het dus een ontspanningsmoment maar ook een toekomstige zwangerschap een handje helpen.... Ik dacht: baat het niet dan schaadt het niet. :rolleyes:

Deel Deze Pagina