&@*(^$@)! Tnt!

Discussie in 'De lounge' gestart door Klijntjuh, 1 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Klijntjuh

    Klijntjuh Fanatiek lid

    28 mei 2010
    1.059
    0
    0
    Freelance Illustrator& Grafisch Vormgever!
    Gouda
    Ik word echt MOEDELOOS van ze!
    Ik kan gewoon niet op ze vertrouwen.
    Dit jaar is er bijv. een brievenbus-pakje al NIET aangekomen. (dus gewoon betaald.. weg geld!)
    Post komt gewoon DAGEN later aan! Dus dan heeft iemand vrijdag iets naar me verzonden (een shirtje ofzo) krijg ik het vandaag pas..
    Ook bijv. een bestelling van Label Friends. Super fijn van hun kant een mailtje dat het verzonden is. Mooi pas 5 dagen later binnen! ik dacht dat ik er al naar kon fluiten.

    Nu is ook nog eens een pakket (dus met Track&trace) gewoon WEG.. dus ik voer de codes in, krijg ik niets te zien. Kan je voor €0,45 ct p. minuut gaan bellen, blijkt het ergens een fout te hebben gekregen, en ligt het vast in het sorteercentrum. Het is afgelopen vrijdag verzonden...
    Nu moet de verzender een onderzoek laten starten om het pakket weer een 'zetje' te geven. (ze heeft al aangegeven geen tijd te hebben voor dit soort dingen)
    BELACHELIJK!

    Post word echt wekelijks bij verschillende buren in de bus gedaan. Dus buren links of rechts, maar vorige week kwam een vrouw van om de hoek met een pakketje van mij aan!

    Ik ben het ZO zat!
    Ik heb een klacht via de site ingedient.. maar ik vind dit dus echt niet kunnen.. overal mooie posters met 'vandaag gepost, morgen bezorgd' en dan dit.
    Ik woon niet in een een of ander gat.. dus dit vind ik niet kunnen..
     
  2. takhen

    takhen Fanatiek lid

    13 nov 2009
    2.386
    0
    0
    medusch secretaresse
    Leiden
    Ik heb precies dezelfde klachten en ik woon ook in een stad, Leiden. Das niet echt klein lijkt me.

    Het is echt om gek te worden!!
    En niet alleen TNT hoor, een deel van de post word bezorgd door Selectmail en die zijn net zo erg :x
     
  3. marloes80

    marloes80 VIP lid

    6 aug 2006
    22.005
    894
    113
    volgens mij krijg je sowieso geen post op maandag, alleen bedrijven.

    maar irritant is het vaak wel ja!
     
  4. Polletjepiek

    Polletjepiek Niet meer actief

    #4 Polletjepiek, 1 mrt 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 1 mrt 2011
    Hier nooit problemen met de post. Pakjes worden bij buren afgegeven als wij niet thuis zijn en andersom. Of als de buren er ook niet zijn en briefje met dat ze de volgende dag weer komen.
    Woon overigens wel in een dorp.
     
  5. Be Happy

    Be Happy Niet meer actief

    Hier is juist iets verbazingwekkends gebeurd gisteren met TNT...

    Mijn vriend sloeg steil achterover en ik begrijp het ook nog steeds niet.

    Gistermorgen heeft mijn vriend een brief gepost voor het UWV. Gistermiddag werd mijn vriend gebeld door het UWV dat ze die brief hadden ontvangen...? Dat was dus wel heel erg snel....

    Verder heb ik op mijn werk er ook wel last van dat TNT vaak niet al te snel is met bezorgen. Of soms zelfs post kwijtraken....:x
     
  6. Amfy

    Amfy Niet meer actief

    ligd dat dan echt zo aan waar je woond? hier echt helemaal niets geen problemen eigenlijk.
    pakketjes doen er altijd 1 dag over. en brieven netzo.

    kunnen ze het niet bezorgen hier dan word het of bij de buren af gegeven en een briefje in de bus. of het word door de vaste bezorger in de schuur neer gezet met een briefje in de bus dat het in de schuur staat.
     
  7. Gwen81

    Gwen81 Fanatiek lid

    24 okt 2009
    2.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik snap je frustratie maar om deze laatste zin moest ik stiekem even lachen.. Ik woon namelijk wel in een één of ander gat en ik heb dus nooit problemen met tnt.
     
  8. Amfy

    Amfy Niet meer actief



    mischien is dit de rede wel ik woondus wel in een dorpje en hier gaat het altijd goed! wel heb ik problemen met sand
     
  9. Bolly

    Bolly Fanatiek lid

    27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    hier ook en het word erger en erger , pakketje verdwijnen of worden op het verkeerde adres gecodeerd waardoor ik het terug krijg zonder rede.

    een pakket van mijn klant is verdwenen een een pakketje voor mij vanuit Engeland is verdwenen.

    onder tussen hebben die schurken weer de prijs verhoogt maar er gaat zo veel fout waar is dat geld voor vraag ik mij af.

    ik verstuur pakketjes via dhl ,is goedkoper en nog nooit fout gedaan

    2010 / 9 keer fout gegaan met tnt en verdwenen pakketten van klanten
    2010 / 0 keer fout gegaan met dhl

    doei tnt hallo dhl zeg ik maar , kan begrijpen dat je pissig bent :x
     
  10. Bolly

    Bolly Fanatiek lid

    27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    oo en mijn buurvrouw die heeft na twee weken nog geen overlijdens kaart binnen gekregen van een kennis van haar die was overleden

    ze wist er niets van en net op de dag voor de begrafenis hoorde ze het van haar man die het weer van een vriend had gehoord daardoor wist ze van de begrafenis :$ lekker om wegje he en je zou zo een van je beste vrienden haar begrafenis missen erdoor.

    kaart is nog steeds niet aangekomen,
     
  11. siepie

    siepie Fanatiek lid

    28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Hier is het heel wisselend, woon in een dorp maar de ene keer dan wordt een pakketje gewoon bij de buren gebracht, een andere keer komen ze nog een keer of het ligt bij het postkantoor.
    Mijn kaarten worden de ene keer binnen 1/2 dagen bezorgd en nu heb ik een vriendin vorige week een kaartje gestuurd en nog niet gehoord dat die aangekomen is.
    En dat is nu bijna een week later.
    Kan er geen peil op trekken.
     
  12. BolBuikje34

    BolBuikje34 Niet meer actief

    Ik woon in een vrij groot gat en heb altijd gesodemieter met TNT! Dure pakjes die over de schutting geflikkerd worden,pakjes die zomaar teruggezonden worden naar de afzender zodat je weer opnieuw kan dokken. Pakjes bij de buren en dan geen briefje bij mij in de bus. Echt ik kan nog wel even doorgaan. Schijtbedrijf dat het is.
     
  13. Umm85

    Umm85 VIP lid

    17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Vind het ook zwaar klote..

    Laatst iets via DHL uit Spanje, dinsdagmiddag besteld.. donderdagochtend in huis.

    Nu iets van TNT 50 km verderop, sinds al sinds donderdag te wachten..
     
  14. anica

    anica Fanatiek lid

    3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    hier ook vaak problemen maar even over dat briefje in de bus.
    als ik iets aanneem voor de buren vragen ze altijd aan mij of ze een briefje in de bus moeten doen, als je buren nee zeggen gebeurt dat natuurlijk ook niet.

    vind trouwens dat ze dat helemaal niet moeten vragen maar altijd moeten doen.
     
  15. lieselot84

    lieselot84 Fanatiek lid

    11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    Nee inderdaad, gewoon standaard doen!

    hier nog nooit problemen gehad met tnt.
     
  16. gebakje

    gebakje VIP lid

    15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Hier ook wel problemen met tnt.

    Pakketjes die kwijtraken ( gelukkig zijn ze daar verzekerd voor en kan je het opnieuw bestellen).

    De postbode loopt hier wanneer hij zin heeft, kan zo maar zijn dat ik een hele week geen post krijg, en dan ineens op zondag middag wel.
     
  17. Bubbel

    Bubbel Niet meer actief

    Ik heb zelf nooit prolemen gehad met de post van TNT. Pakketjes laat ik meestal bezorgen met GLS.
    Het gedeelte van pakketjes kwijtraken, das ontzettend slordig. Komt zo te lezen vaak voor.
    Maar geen briefje in de bus/pakketje in de tuin bij niet thuis zijn, kan ik beter inkomen. Een bezorger van TNT heeft 80-100 adressen per dag, waar hij een pakketje moet bezorgen. Als de helft niet thuis is (en dat komt steeds vaker voor) dan is hij daar dus vrij veel tijd mee kwijt. Laatst was er een stukje op tv dat er in de hele straat 1 iemand thuis was (zwangerschapsverlof). Zij kreeg alle pakketjes van de hele buurt. Dan is zo'n bezorger al snel 10 minuten kwijt, kan me voorstellen dat een briefje er dan bij in schiet.

    Als ik een pakje bestel, dan probeer ik de bezorgdag zo te plannen dat ik thuis ben. Vind ik wel zo netjes.. Maar dan ga ik ook wel een boodschap doen, en dan kan het dus ook zijn dat ik er niet ben.. Maar dan mogen ze het bij de buren bezorgen en die zijn aan beide kanten dus vrijwel altijd thuis.
     
  18. Jiskaa

    Jiskaa Actief lid

    20 okt 2010
    277
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat vervelend! Hier gaat het de laatste tijd goed met de TNT gelukkig.
    Maar dat is ook wel eens anders geweest helaas.
    Ik vind trouwens een briefje kleine moeite! Ze hebben van die standaard briefjes, ze hoeven alleen iets aan te vinken, en door de brievenbus te gooien! Ik vind dat niet meer dan normaal, helemaal omdat zij hun afspraken ook niet altijd nakomen.

    Ik heb het een keer meegemaakt met een laptop. Zou op een dinsdag bezorgd worden, ik ben de hele dinsdag thuis geweest, geen bezorger. De woensdags werd ie dus bij de buren bezorgd, omdat ik niet thuis was. Maar géén briefje! Nou hadden wij een hele lieve buurvrouw, dus die kwam hem netjes brengen, maar vind dat niet kunnen hoor!
    Als ze hem nou niet komt brengen, wat dan? Ik heb geen briefje, de bezorger heeft hem bezorgd, ik heb geen poot om op te staan dan!

    Ik snap dat postbodes het druk hebben, maar een briefje lijkt me niet meer dan logisch.
     
  19. bramtim

    bramtim Fanatiek lid

    1 feb 2008
    2.107
    0
    36
    Ik vind dat dus vreselijk irritant dat pakketjes bij buren worden bezorgd. Het pakje is aan MIJ geadresseerd en het is aan TNT om dat dus ook aan MIJ te bezorgen en niet aan iemand anders in de straat.
    Ik erger me er altijd groen en geel aan. Of inderdaad pakketjes ergens neerleggen op je erf (daar hebben ze niks te zoeken) zonder te vermelden waar en dan weken later iets tegen komen. Ja geen grapje,....dat gebeurt dus niet 1 keer maar al meerdere keren hier.

    En daarnaast......stel dat ik een bar slecht contact heb met mijn buren. Wie zegt dat ik het pakketje dan ooit van hen krijg?? Kan ik naar mijn pakketje fluiten en wie is dan aansprakelijk?

    Zelfde als dat er bloemen bezorgd worden. Worden gewoon midden in de zomer buiten in een prieel in de tuin neergezet omdat wij niet thuis waren...... nee waren pas 's avonds laat thuis en ontdekten de bloemen pas de volgende middag. Nou ja van bloemen was niet echt sprake meer want een droge bos bloemen zonder water overleeft dat niet he.
     
  20. Bubbel

    Bubbel Niet meer actief

    Hmmm.. In jouw geval kan ik me dat heel goed voorstellen! Zo ver had ik nog niet doorgedacht. Ik laat eigenlijk nooit dure spullen bezorgen..
     

Deel Deze Pagina