Tips voor goede nachtrust..

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Tinkerbell81, 23 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    Heeft iemand wat tips zodat ik wat beter slaap? Tis de laatste week echt niks...(behalve afgelopen vrijdag na mijn laatste werkdag, heb toen zoooooo heerlijk geslapen, was ook helemaal op)...

Ik val gewoon goed in slaap maar wordt steeds wakker (sowieso al voor plassen, maar hop ff naar de wc en ik viel weer in slaao) maar nu ook als ik niet hoef wordt ik wakker....s'ochtends als ik ẅakker"wordt vraag ik mij weleens af of ik nou wel of niet geslapen heb...(dnek t wel maar waarschijnijk te licht om lekker te dromen)..

Neem savonds voor het slapen gaan beker warme melk nmet anijs en een warme douche...op slaapkamer staat het raam open....iemand nog aanvullende tips? wil niet brak de bevalling in gaan straks...

2. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Voedingskussen als steun
    Massage voor t slapen
    Lezen voor t slapen
    Oordoppen

Overdag je slaapje een keer overslaan als je deze doe, en een keer heel vroeg naar bed gaan?

3. sorien

sorien Actief lid

3 apr 2012
    432
    1
    0
    NULL
    NULL
    misschien niet teveel met het slapen bezig zijn
    klinkt heel raar maar als ik me zorgen ga maken omdat ik nog niet in slaap ben gevallen gaat het helemaal niet :)
    en idd voedingskussen heerlijk
    of lavendel op de slaapkamer

4. claudje1981

claudje1981 Bekend lid

31 mei 2012
    612
    0
    16
    Brabant
    sávonds even naar buiten de frisse lucht in en dan idd een warme douche lekker insmeren en dan bedje in zorg voor regelmaat dan weet je lichaam dat je je rust in gaat
    succes

Deel Deze Pagina