Heeft iemand wat tips zodat ik wat beter slaap? Tis de laatste week echt niks...(behalve afgelopen vrijdag na mijn laatste werkdag, heb toen zoooooo heerlijk geslapen, was ook helemaal op)... Ik val gewoon goed in slaap maar wordt steeds wakker (sowieso al voor plassen, maar hop ff naar de wc en ik viel weer in slaao) maar nu ook als ik niet hoef wordt ik wakker....s'ochtends als ik ẅakker"wordt vraag ik mij weleens af of ik nou wel of niet geslapen heb...(dnek t wel maar waarschijnijk te licht om lekker te dromen).. Neem savonds voor het slapen gaan beker warme melk nmet anijs en een warme douche...op slaapkamer staat het raam open....iemand nog aanvullende tips? wil niet brak de bevalling in gaan straks...
Voedingskussen als steun Massage voor t slapen Lezen voor t slapen Oordoppen Overdag je slaapje een keer overslaan als je deze doe, en een keer heel vroeg naar bed gaan?
misschien niet teveel met het slapen bezig zijn klinkt heel raar maar als ik me zorgen ga maken omdat ik nog niet in slaap ben gevallen gaat het helemaal niet en idd voedingskussen heerlijk of lavendel op de slaapkamer
sávonds even naar buiten de frisse lucht in en dan idd een warme douche lekker insmeren en dan bedje in zorg voor regelmaat dan weet je lichaam dat je je rust in gaat succes