Hoi dames, Ik heb morgen mij IUI en ik heb eigenlijk een vraag over mijn follikels. Bij de laatste meting (gisteren) had ik 2 grote follikels (17x17 & 17x16) en een kleinere (18x13). Gisteravond heb ik de pregnylspuit gezet. Denken jullie dat morgen alleen de 2 grote follikels zullen springen of denken jullie dat die kleinere ook mee zal springen? Aangezien die nog 2 dagen de tijd had tot IUI om bij te groeien.
Volgens mij gaan follikels meespringen vanaf 14 mm. Zo heb ik t in ieder geval gehoord van mijn arts.
De gyn heeft eigenlijk weinig gezegd over die 3e follikel. Ze zei dat er een kans op een tweeling was en dat ze niet wist wat die 3e follikel ging doen. Wij hebben gekozen om toch de iui door te laten gaan omdat we al lange tijd in de MMM lopen en we dit nu eigenlijk zien als 3x een kans op een eenling aangezien ik al eerde 2 eitjes heb gehad zonder resultaar. Ik vraag me dit vooral af omdat er wel een kans is op een drieling, ookal is die maar klein. Maar toch vind ik het wel een enge gedachte. Een tweeling zou ik wel erg leuk vinden.
hoi laney, ik heb precies hetzelfde gehad vorige week. ik had echter al het gevoel dat mijn eisprong al in de avond rond 9 uur had plaatstgevonden en ik had om 10 uur de volgende ochtend de iui. ik kreeg voor de iui een uitgangsecho en inderdaad er waren al 2 eitjes gesprongen. Ik weet nu niet wat mijn kansen eventueel zijn, het was mijn eerste iui behandeling. op het begin maakte ik mij ook een beetje zorgen om de drieling gedachte maar nu denk ik dat het deze ronde helemaal niet is gelukt, even afwachten dus!