Op zoek naar positiviteit!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door dame82, 5 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Wat een teleurstelling iedere maand weer :(
    En ik vind die teleurstelling steeds lastiger worden. Ik heb als ik weer ongesteld ben echt even een afkeer van mijn lijf! Waarom doet het niet gewoon wat het moet doen zucht! Maar dat is de natuur he....
    Maar na mijn klaagzang (moet het ook even kwijt) ben ik op zoek naar wat positiviteit :)
    Ik vroeg me af of er dames zijn die zichzelf verwennen met iets als ze weer ongesteld zijn, bv iets lekkers te eten of iets anders dat ze dan kopen!? Als het toch zo moet zijn, dan maar beter iets 'leuks' ervan maken (voor zover dat kan)! Ben op zoek naar positieve ideeen :)

2. SusanneM85

SusanneM85 Actief lid

25 okt 2014
    491
    0
    16
    Hoi, ja heel herkenbaar!
    Ik zeg dan Sushi time! Wijntje erbij..... En een saunabezoekje!
    Dat zijn dingen die je niet kan doen als je zwanger bent.... Sauna wel na 1e trimester. Dus ff genieten dat die Sushi weer kan......
    Baken mag even, en dan weer op de wachtstand voor de ovulatie!

3. uil85

uil85 Actief lid

19 feb 2013
    320
    12
    18
    Herkenbaar.. Ik vind het ook iedere ronde moeilijker worden..
    Voor mij is chocola de oplossing.. En dan niet een beetje maar VEEL!!:D

4. Gember

Gember Niet meer actief

Heeeel herkenbaar inderdaad! Sushi is een goeie! Bij mij is het absoluut een glas wijn met een Frans kaasje erbij (bijv roquefort), want dat mag niet als je zwanger bent... En chocopepernoten, ook heel fijn nu... :) Verder: leuk nieuw kledingstuk, saunabezoek, massage/facial, boek, bios, uit eten, gaan dansen met vriendinnen. Verwen jezelf!

5. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Thanks voor jullie reacties.... dat wijntje smaakt inderdaad altijd goed, die houden we erin! Ik geloof dat ik voor mezelf een lijstje ga maken met iedere maand een verwennerij... in plaats dat ik dan blijf focussen op wat niet is, probeer ik dan maar te 'genieten' van wat er wel is :) (makkelijker gezegd gedaan, dan gedaan maar we gaan ervoor)

6. shia

shia Bekend lid

7 jun 2014
    564
    0
    0
    NULL
    NULL
    Uiteten met je partner!
    Lekker gaan shoppen en dan dat ene net iets te dure maar gave kledingstuk toch kopen!
    Of een heerlijke parfum :)

7. StrayCat

StrayCat Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.298
    4
    38
    Haha nou ik verwen mij op dit moment niet als in ongesteld ben. Ik ben aan het afvallen. Maar het is soms wel heerlijk om je wel even te verwennen inderdaad.

8. MoniqueA

MoniqueA Bekend lid

11 sep 2008
    800
    0
    0
    Wat een goed idee. I.p.v. elke ddag bezig te zijn met waarom het nog niet gelukt is ga ik een lijstje maken met leuke dingen om te doen als je toch weer ongesteld bent geworden. DANK JE WEL!

Zo zie je maar, ben je zelf op zoek naar positiviteit....breng je het zelf. DANK :D

9. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Dank je wel dames :) fijn om de herkenning te horen...ben niet de enige! In mijn omgeving lijkt iedereen wel zo zwanger te worden!
    Ik ga de lijst echt proberen....thanks voor jullie ideeen, zullen er vast een paar ook op de lijst komen!
    Oja en voor de afvallers...je kunt natuurlijk ook een lijst maken met doe-dingen of andere koopdingen: een leuk tijdschrift/boek en dan lekker lezen op de bank met een kop thee, naar de bios, leuke dvd enz!

Deel Deze Pagina