zere tepels?!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door betties, 28 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Hi,

Laat ik voorop stelle: ik ben zo ongevoleig als wat, als het op mijn tepels aankomt... voel nooit wat.
    Nu heb ik afgelopen zondag mijn ei gehad en sinds maandag doen mijn tepels zeer, elke dag wel een beetje erger. Gister voelde zelfs de douchestraak erop pijnlijk!
    Lijkt me nogal vroeg voor symptomen, maar heb het nog nooit eerder gehad. Wat is dit nou weer??

2. bopach

bopach Actief lid

1 aug 2011
    230
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi,

Ik herken het precies. Ik ben ook heel ongevoelig bij mijn tepels, maar zo'n beetje halverwege mijn cyclus heb ik ook echt enorme pijn aan mijn tepels. Ik voel mijn borsten en tepels dan echt enorm schrijnen. Overigens is het dan weer na een paar dagen weg en worden ze weer gevoelig zodra ik moet menstrueren.

3. roeska123

roeska123 Bekend lid

28 dec 2010
    933
    1
    0
    arbeidsongeschikt
    Deventer
    ik heb het ook direct na mijn ei. daaraan weet ik onder andere dat ie geweest is :).
    na een paar dagen zakt het weer af.

4. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Toen ik de pil en de nuvaring gebruikte waren ze bij mij ook totaal niet gevoelig, maar nu ik gestopt ben heb ik het ook gehad na mijn eisprong en het ging pas weg toen ik een paar dagen ongesteld was geweest....

Liefs

5. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Ik had altijd gevoelige tepels rond eisprong en ik heb het bij mijn eerste zwangerschap en nu bij deze ook weer.

Maar dat is wel dan pas rond NOD gebeurt..

Helaas zegt gevoelige tepels niets, je laat na je eisprong bepaalde stoffen vrij, die krijg je als je zwanger bent maar ook wanneer je gewoon ongesteld gaat worden. Daarom voelen meiden zich vaak zwanger, terwijl ze dat niet zijn.

6. Liesben

Liesben Niet meer actief

Het is precies wat je zegt...zere tepels ;)
    Wat het betekent? Waarschijnlijk dat je eisprong is geweest, maar dat wist je al. Verder kunnen we er echt geen betekenis aan hangen. Succes.

7. pinkster

pinkster Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.108
    0
    0
    Ik werk bij zorg en heb een afgerond opleiding als
    Nijkerk
    Nou ik heb ook zere tepels,zere (.)(.)
    ik mag de 6e testen,het kan bij mij zws zijn of word ik gewoon weer ongi...afwachten maar en duimen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

8. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Nu weer een paar dagen later en inmiddels doen ook mijn hele boobs zeer en voelen ze duidelijk groter. Gisteravond voelde ik een mega felle steek in mijn vagina.
    Ohhhh... het liefst zou ik willen testen, maar dat is totaal zinloos. Het is pas dag 21 en ik heb altijd een cyclus van 28 dagen.

9. Vlootje25

Vlootje25 Actief lid

30 sep 2011
    247
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend hoor!! Nog maar even afwachten :)

Deel Deze Pagina