Hi, Laat ik voorop stelle: ik ben zo ongevoleig als wat, als het op mijn tepels aankomt... voel nooit wat. Nu heb ik afgelopen zondag mijn ei gehad en sinds maandag doen mijn tepels zeer, elke dag wel een beetje erger. Gister voelde zelfs de douchestraak erop pijnlijk! Lijkt me nogal vroeg voor symptomen, maar heb het nog nooit eerder gehad. Wat is dit nou weer??
Hoi hoi, Ik herken het precies. Ik ben ook heel ongevoelig bij mijn tepels, maar zo'n beetje halverwege mijn cyclus heb ik ook echt enorme pijn aan mijn tepels. Ik voel mijn borsten en tepels dan echt enorm schrijnen. Overigens is het dan weer na een paar dagen weg en worden ze weer gevoelig zodra ik moet menstrueren.
ik heb het ook direct na mijn ei. daaraan weet ik onder andere dat ie geweest is . na een paar dagen zakt het weer af.
Toen ik de pil en de nuvaring gebruikte waren ze bij mij ook totaal niet gevoelig, maar nu ik gestopt ben heb ik het ook gehad na mijn eisprong en het ging pas weg toen ik een paar dagen ongesteld was geweest.... Liefs
Ik had altijd gevoelige tepels rond eisprong en ik heb het bij mijn eerste zwangerschap en nu bij deze ook weer. Maar dat is wel dan pas rond NOD gebeurt.. Helaas zegt gevoelige tepels niets, je laat na je eisprong bepaalde stoffen vrij, die krijg je als je zwanger bent maar ook wanneer je gewoon ongesteld gaat worden. Daarom voelen meiden zich vaak zwanger, terwijl ze dat niet zijn.
Het is precies wat je zegt...zere tepels Wat het betekent? Waarschijnlijk dat je eisprong is geweest, maar dat wist je al. Verder kunnen we er echt geen betekenis aan hangen. Succes.
Nou ik heb ook zere tepels,zere (.)(.) ik mag de 6e testen,het kan bij mij zws zijn of word ik gewoon weer ongi...afwachten maar en duimen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nu weer een paar dagen later en inmiddels doen ook mijn hele boobs zeer en voelen ze duidelijk groter. Gisteravond voelde ik een mega felle steek in mijn vagina. Ohhhh... het liefst zou ik willen testen, maar dat is totaal zinloos. Het is pas dag 21 en ik heb altijd een cyclus van 28 dagen.