Hallo allemaal Mijn verhaal; Wij zijn een jong stel van 19 jaar en 23 jaar die samen wonen en begin 2012 gaan trouwen. Ik heb altijd de pil geslikt vanaf dat 14 jaar was al omdat ik erg last van mijn menstruatie daarmee gestopt omdat ik hem vergat. Juni/Juli 2010 begonnen met de prikpil daarna heb ik hem nog een keer gekregen. Vanaf Oktober 2010 tot gisteravond geen bloed of iets gehad op 2 juli op vakantie had ik bruinverlies gehad. En eindelijk sinds gisteravond heb ik weer een menstruatie!! Wij gaan nu echt beginnen aan onze droom, ik hoop voor iedereen die ook zwanger probeert te worden het snel mag lukken. & Als je ook jong mama wilt worden lijkt me leuk om met je in concact te komen. Groetjess
hallo ik ben een jonge mama ik ben nu 20 en men man 27 (zijn getrouwd als ik net 19 was ) en nu hebben we een meisje van 7maand en twee dagen wij gaan voor een tweede
Hallo mamavanAmarylli Wat leuk dat je reageert. Hoelang zijn jullie nu bezig voor een tweede? en hoelang duurde het voor je zwanger raakte van je eerste? was het ook gepland?
En ook hier een jonge mama in spee, ben zelf 21 en mijn mannetje is een stukje ouder, 45 (ook wij gaan in 2012 trouwen). spannend dat jullie aan het proberen zwanger te raken! hoor het wel als je in contact wil komen!x
ja het was zeker gepland hebben er 12maand over gedaan en nu ben ik sinds de bevalling niet meer aan de anticonceptie dus nu 7maand ... wel een miskraam gehad 1september
door de stress heeft dat zo lang geduurd , ik was 6weken en 2dagen nu , maar dat neemt niet weg dat ik er heel verdrietig van was
hee, ik wou en ben ook jong mama geworden ik was net 19 toen ik beviel van mijn zoontje Dylano. hij is nu 2,5 jaar en wil graag een 2e ) hihi ook al druk mee bezig).
Ik ben ook 20 mijn vriend ook. We wonen ook al effe samen en zijn ook voor ons eerste wondertje aan het gaan Spannend meiden! Succes! Kiana^^
@mamarianka wat leuk dat jij ook voor nummer twee gaat hoop dat het snel mag lukken @kiana , spannend he zwanger worden van nummer 1 zijn jullie al lang bezig ? hoop dat iedereen die een voor een wondertje gaat snel een mooie positieve test heeft ! succes meiden
@Kiana ; Leuk dat jullie ook voor de 1ste gaan Hoelang zijn jullie bezig? Ja zeker spannend hopen voor iedereen dat jullie snel een knaltest mogen hebben Liefs
yes we zijn ook nog aan het proberen, ben vandaag helaas weer ongesteld geworden..vreselijk altijd die confrontatie met je eigen lichaam! :x
halloo deniesje, helaas zijn we nog niet zwanger, (zie:handtekening) hoe lang zijn jullie al aan het proberen? slik je zelf iets van bepaalde vitaminen of teunisbloem/tarwekiem olie? x
ps. ik lees nu net dat je zo lang geen menstruatie hebt gehad, ik heb gehoord/gelezen dat de teunisbloemolie je kan helpen om je cyclus regelmatiger (en korter) te maken, misschien heb je er wat aan. ik ben zelf vandaag begonnen met de teunisbloem (en tarwe) dus kan je er nog niks van eigen ervaring over vertellen.
@LittleOne ; Wij zijn aan het proberen vanaf April maar ik had geen menstruatie doordat ik Oktober 2010 de laatste prikpil heb gekregen. Ik ben sinds gister eindelijk weer ongesteld dus nu kunnen we het echt gaan proberen. Ik slik foliumzuur van de Kruidvat en jij/
oke oke, gelukkig dat jullie dan nu kunnen beginnen met het werken aan jullie wondertje. hoop dat je cyclus ook een beetje regelmatig gaat worden! ik slik materna van centrum (vitamintjes en folium) en ik slik teunisbloemolie afgewisseld met tarwekiemolie. daar ben ik trouwens vandaag mee begonnen, dus dat is nog even spannend en afwachten..x