Haaj meiden. Heb een vraagje,hoe weet je precies dat je pcos hebt? Had al een stukje gelezen op internet maar al die moeilijke termen enzo. Wij zijn al even bezig met zwanger worden en het wil dus niet lukken. Heb altijd overal last van zere boobs steken in mijn buik. Maar wat nooit op een zwangerschap duid. Terwijl ik er altijd wel van overtuigt ben. Volgens mij heb ik dit pas sinds dat we begonnen zijn met kinderwens. Maar kan nartuurlijk ook altijd al geweest zijn en dat het mij nu pas opmerkt. Heb ook heel onregelmatig cylcus,(toevalling laatst e2 maanden 32 dagen) Ik gebruik ovuluatie testen,maar streepje word nooit zo donker als controle streepje. Dus twijfel ik wel of ik een ei heb. Na 5 dagen gaat mijn temp omhoog,maar zakt week daarna en blijft een beetje schommelen. Als je dus pcos hebt,heb je meestal geen eisprong,en als je die wel hebt is die meestal niet volgroeit en kan die ook niet bevrucht worden. Ik zit er aan te denken,om naar de huisarts te gaan als het te lang ga duren. Maar hoe weet je nu precies of je wel pcos hebt of niet? Het scheint dat heel veel vrouwen dit hebben en soms niet eens weten. Wie heeft dit,of denkt dit te hebben? En kan mij vertellen wat er miss aan kan doen(voor dat je naar de Ha gaat) Liefs,
ik heb der niet heel veel verstand van hoor maar een vriendin van mij heeft het en die werd na de pil 6 maanden niet ongesteld,.. haar follikels werden geen eitjes en bleven achter,.. en daarom werd ze niet ongesteld alleen een ophoping van follikels,... na 6 mnd zijn ze naar de HA gegaan en die heeft bloedtesten gedaan , verder was ze ook een vrij mannelijk type overbeharing ect ( duide op te weinig vrouwelijk hormoon) dit is wat ik der van weet maar misschien kom je wel meer te weten vanvrouwen die het hebben!