Longontsteking??? en hoogzwanger

Discussie in 'Gezondheid' gestart door s1986, 5 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. s1986

s1986 Niet meer actief

Weet niet of ik mezelf hoogzwanger mag noemen maar ik vind van wel;)
    Heb flink de gripe gehad, gaat nu wat beter ook. Zolang ik mn paracetmol optijd inneem en verder niks doe dan.... Het zit alleen nu ook op mn longen eerst hoestte ik het nog op. Maar zit nu zo vast als beton. Heb dokter gebeld en moet vanmiddag komen. Ben toe gaan google... zo fout zou verboden moeten worden!! Longontsteking en hoogzwanger pfff mensen met ervaring??

2. jojo32

jojo32 Fanatiek lid

26 nov 2008
    1.871
    8
    38
    nu huisvrouw
    grunn
    hoi geen ervaring maar ik wil je wel even beterschap en sterkte wensen

3. s1986

s1986 Niet meer actief

Was gelukkig geen longontsteking. Maar voor vrijdag moet ik wel wat beter zijn anders moet ik terug komen bij d'r. Ook weer even potje gepiest en geen eiwitten, maar wel olifantenpootjes.

4. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Hoi!! Ikzelf niet, maar mijn zus had 1 met 38 wk. Inmiddels is mijn nichtje 6 jaar oud en ging de bevalling prima. Tegen de tijd dat de weeen begonnen had ze geen last meer van haar longen en had ze weer wat energie. Geloof dat ze wat medicijnen heeft gehad en zich een week rustig moet houden, maar ja wat moet je anders met een toeter.. ;) Verder weet ik niet precies meer hoe het verliep, maar als je graag ervaring wilt horen wil ik haar wel navragen.. :)

Beterschap!!!

5. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Oh geen longontsteking zie ik.. gelukkig maar!

Toch beterschap!!

Deel Deze Pagina