iui en twee eitjes

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Jeanine77, 26 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jeanine77

Jeanine77 Lid

12 jul 2010
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,
    Donderdag krijg ik mijn 1ste iui na vier maanden na de geboorte van onze zoon.
    Nu zijn er 2 eitjes te zien.
    Wie had er 2 eitjes bij de iui en wie kreeg een tweeling, of wie één kind, of wie géén zwangerschap.
    Ik moet zeggen dat ik extra blij ben, omdat ik het toch wel zie als dubbel kans. En een tweeling is veel, maar het lijkt het me ook wel leuk!

groet,
    Jeanine

2. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

2 eitjes, geen zwangerschap... zelf niet eens gesprongen ongdankt de pregnyl.

Suc6 hopelijk is het bij jullie raak :)

3. willemijnp

willemijnp Actief lid

8 dec 2008
    171
    0
    0
    verpleegkundige
    ik sluit me aan bij flippo...een andere keer gesprongen en niet zwanger...

4. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Bij twee follikels heb je procentueel gezien niet een dubbele kans op een zwangerschap, het blijft rond de 20%. Maar voor je gevoel is dat natuurlijk wel zo.

Hier meerdere keren twee follikels gehad en zelfs een keer drie, alle keren helaas geen zwangerschap. Met IVF/ICSI hebben we twee keer twee embryo's teruggeplaatst gekregen en twee keer zwanger van één kindje. De ene is nu onze prachtige meid, de andere zwangerschap is in een missed abortion geeindigd. Dus zelfs met een terugplaatsing van twee embryo's is de kans op een tweeling niet heel erg groot.

5. KrisKras74

KrisKras74 Bekend lid

1 jul 2008
    500
    0
    0
    Leerkracht speciaal voortgezet onderwijs
    Gelderland
    Hoi,

Succes met het starten! Ik heb ook wel eens meerdere eitjes gehad, maar tot nu toe geen zwangerschap. Het maakt volgens mij niet zo veel verschil, je kunt met 1 eitje ook een tweeling krijgen als de zaadjes goed hun best doen!

Deel Deze Pagina