Wie van jullie herkent dit ook? In het begin van de zwangerschap had ik ook vaker snel achter elkaar honger maar nu.... ik kan blijven eten Ik heb nooit kunnen ontbijten, maar dwing mezelf ertoe dit nu wel te doen, zodat ik een goede start maak 's morgens, maar door de dag heen blijf ik constant honger houden. Heb om 17.00 uur middag gehad (krieltjes, broccoli en komkommer), even daarna weer honger (musliebol gepakt), daarna bij oma op bezoek geweest en een grote kom met eigengemaakte dikke groentensoep en net alweer honger (glas melk met duitse brezel "soort broodje" gepakt).... Is dit normaal????? Ben nu zo'n 11 kilo bijgekomen en wil het liefste niet nog mega veel bijkomen door al dat ge-eet... maar als ik niet eet, voel ik me lichamelijk gewoon slap.... Help!?!?!?!?
Oja, heb net mijn suiker geprikt en die is 4,5... ook eigenlijk wat laag aangezien wat ik allemaal heb gegeten...
ik heb het eigenlijk sinds kort. hiervoor gewoon mn normale eetpatroon gehouden maar nu kan ik vooral savonds in een keer trek hebben in vanalles... en ik wil het niet doen want ben ook aan het aankomen nu. weet wel dat het nu wel wat sneller kan gaan als in het begin en ik houd aardig wat vocht vast al dus moet niet te gek worden nu. het moet er ook weer vanaf!!! neem alleen iets extra bij de thee savonds maar probeer me voor de rest echt in te houden.. nog 10 weken volhouden!!!! hihihihi.
Hier ook hoor.. Als ik niet blijf eten word ik misselijk. En vooral 's nachts moet ik er elke keer uit omdat ik anders niet verder kan slapen. Ook drink ik heel veel.
pfft hier nog zo iemand die niet verzadigd raakt.. ik was met 26 weken zwangerschap al 10 kilo aangekomen!!! dus zo heel veel is het bij jou nog niet. ik zou zeggen gewoon lekker aan toe geven, wat er weer af moet is een zorg voor later toch?? zo vaak ben je niet zwanger in je leven
Ja, ik kan ook blijven eten nu. Vorige zwangerschap was ik ook aardig wat aangekomen, maar dat was er wel snel weer af, dat stelt me nu toch ook wel gerust. Ik ben nu 8 kilo aangekomen tot nu toe.
ja ik moet ook best meer eten als eerst. En ik hou idd ook een lage bloedsuiker. Gister na t eten 4.4. Hoogste dat ik ooit gemeten heb was 5.2, dus ik zal van mezelf wel laag zitten sowieso. maar ik zou me er niet zo'n zorgen om maken joh, je eet toch gezonde dingen? Misschien nog meer fruit en groente? Ik heb vaak een grote bak fruitsalade staan waar ik lekker een bakje van kan pakken.