arghh jeuk!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door biancs, 14 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. biancs

biancs Fanatiek lid

12 dec 2011
    1.197
    0
    0
    Hey meiden sinds afgelopen eisprong heb ik ongelovelijk veel jeuk over mijn hele lijf. Buik, borsten, bovenbenen, armen.... gewoon bijna overal. Het gaat soms over, maar naar verloop vsn tijd komt het terug! Ik heb geen last van bultjes, uitslag of vlekken. Maar het is zoooooo irritant. Ik smeer mijzelf dagelijks na douche in. Er is niets van wasmiddel i.o.d. gewisseld. En heb nergens allergische reactie op
    Iemand advies of herkenning hierin?

2. peelen1981

peelen1981 Actief lid

15 jun 2012
    179
    0
    0
    paarden
    tolkamer
    ik heb ook heel erg vooral borsten en bovenbenen tja wat doe je er aan denk niet veel helaas

3. Dinges1989

Dinges1989 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.478
    0
    0
    Gehandicaptenzorg
    West-friesland
    Geen idee wat het kan zijn maar je kan menthol poeder of zalf gebruiken dat werkt 'verkoelend' zorgt voor wat minder jeuk...

4. Beebbie

Beebbie Fanatiek lid

23 apr 2012
    1.015
    0
    36
    Thuiszorg
    Tilburg
    Heb ik ook sinds deze ronde zo niet weten wat t kan zijn ik ben ook van niets veranderd ik heb t vooral savonds.. Erg irritant ja!!:(

5. biancs

biancs Fanatiek lid

12 dec 2011
    1.197
    0
    0
    ik ga morgen maar aan de slag met vaseline. Gebruik nu huidolie van nivea. Heb het echt nog nooit eerder gehad. Las ergens weer iets dat dit ook een zwangerschapskwaal zou kunnen zijn ofzo.. Vandaar mijn vraag ;)

6. Suzanne1984

Suzanne1984 Fanatiek lid

30 dec 2011
    1.613
    0
    36
    Alles kan bijna een zwangerschapskwaal zijn als je op internet leest ;)
    Ik zou mentholpoeder of zalf gebruiken en bij aanhoudende klachten de dokter bellen.

7. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Kan ook nieuwe samenstelling van een product zijn. Als het wel allergie is kun je allerpril proberen. Kan ook geen kwaad want is een omega vetzuur maar werkt als een tiet bij elke allergische reactie. Niet te verwarren met allerfree want dat is iets anders en in geval van mogelijke zwangerschap volgend mij af te raden.

8. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    hoor ook wel eens dat vrouwen jeuk krijgen op hun lijf bij zwangerschap!??

9. Infantem Amor

Infantem Amor Niet meer actief

Voor zwangerschapskwaaltjes zou het wel erg vroeg zijn, zie dat je op 4 DPO zit, maar het kan..
    Mijn gyn gaf aan dat je tijdens je cyclussen kunt veranderen van hormoon basis en dat je hierdoor jeuk krijgt...
    Ik gebruik nu veel hormonen om mijn menstruatie op te wekken en om mijn eisprong op te wekken en heb constant jeuk over heel mijn lijf ;)
    In ieder geval idd vaseline of menthol zalf smeren voor zo min mogelijk jeuk, weet uit ervaring hoe irritant het is...

Deel Deze Pagina