Iedereen kent dat leuke 'grapje' wel van de man die tijdens het hechten roept:"Doe maar een hechtinkje extra hoor!".... Om een lang verhaal kort te maken: het voelt dus alsof dat bij mij gebeurd is . De opening rekt niet meer mee en je snapt dat dat niet zo handig is . Komt dit nog goed?
Ben je al op na controle geweest? Ik heb vandaag even gevraagd of de gyn wou kijken of 't er normaal uit zag namelijk.
Zou het sowieso op de nacontrole aangeven inderdaad. Ik moet zeggen dat het bij mij de eerste maanden ook niet echt fijn aanvoelde... inmiddels voelt alles wel normaal hoor, maar de eerste maanden na de bevalling voelde alles wat stroef/strak....
Heb geen nacontrole gehad. Ik mocht wel zelf een afspraak maken bij de vk rond een week of 6 als ik daar behoefte aan had, maar heb dat niet gedaan. Toen wist ik nl nog niet dat het zo strak zat daar beneden...
Gewoon ff bellen voor controle dan? Hier is mn knip namelijk gaan wijken en ziet t er ook wel wat anders uit. 't strakke is wellicht alleen tijdems bepaalde activiteiten, of aldoor?
hier werd het met de tijd beter. Elke keer als we sex hadden gehad ging het weer eenbeetje beter, werd het soepeler. Na een maand of 3-3,5 was het weer als vanouds. Die van mij zei al: volgensmij hebben ze geluisterd en dat steekje extra gezet.