Litteken te strak?

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Ukkepukke, 4 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ukkepukke

Ukkepukke Actief lid

8 okt 2011
    101
    0
    0
    NULL
    NULL
    Iedereen kent dat leuke 'grapje' wel van de man die tijdens het hechten roept:"Doe maar een hechtinkje extra hoor!"....

Om een lang verhaal kort te maken: het voelt dus alsof dat bij mij gebeurd is :). De opening rekt niet meer mee en je snapt dat dat niet zo handig is ;).

Komt dit nog goed?

2. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ben je al op na controle geweest? Ik heb vandaag even gevraagd of de gyn wou kijken of 't er normaal uit zag namelijk.

3. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Zou het sowieso op de nacontrole aangeven inderdaad.
    Ik moet zeggen dat het bij mij de eerste maanden ook niet echt fijn aanvoelde... inmiddels voelt alles wel normaal hoor, maar de eerste maanden na de bevalling voelde alles wat stroef/strak.... ;)

4. Ukkepukke

Ukkepukke Actief lid

8 okt 2011
    101
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb geen nacontrole gehad.
    Ik mocht wel zelf een afspraak maken bij de vk rond een week of 6 als ik daar behoefte aan had, maar heb dat niet gedaan. Toen wist ik nl nog niet dat het zo strak zat daar beneden...

5. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Gewoon ff bellen voor controle dan? Hier is mn knip namelijk gaan wijken en ziet t er ook wel wat anders uit. 't strakke is wellicht alleen tijdems bepaalde activiteiten, of aldoor?

6. Ukkepukke

Ukkepukke Actief lid

8 okt 2011
    101
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee alleen tijdens die bepaalde activiteiten dus, verder heb ik er geen last van.

7. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Als je denkt dat er iets niet goed is zou ik gewoon alsnog bellen voor een nacontrole :)

8. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    hier werd het met de tijd beter. Elke keer als we sex hadden gehad ging het weer eenbeetje beter, werd het soepeler.
    Na een maand of 3-3,5 was het weer als vanouds.

Die van mij zei al: volgensmij hebben ze geluisterd en dat steekje extra gezet.

Deel Deze Pagina