Wie ook zwangerschapsonderbreking rond 20 weken?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Nicky1973, 28 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

9 jun 2008
    3.038
    1
    0
    Hallo, vandaag de uitslag van de vwp: ons kindje heeft mozaiek trisomie 22. Wellicht dat ik volgende week moet bevallen. Hoe gaat dat, hoe zal mijn kindje eruit zien? Ik hoop op reacties.
    Groetjes..

2. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    Wat vreselijk voor je...

Ik heb hier geen ervaring mee, maar ik wil je een dikke knuffel geven en veel sterkte toe wensen.

3. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

9 jun 2008
    3.038
    1
    0
    Hai, bedankt voor je reactie. Ik zie dat jij ook een en ander hebt meegemaakt? Hoe is dat gegaan als ik vragen mag?

4. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    hai meis!

jeetje wat een rot voor jullie zeg!! echt vreselijk gewoon!
    Heel veel sterkte!!

5. mamaantje

mamaantje Fanatiek lid

5 dec 2005
    1.487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    Oooh wat erg zeg... heel veel sterkte.

6. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

9 jun 2008
    3.038
    1
    0
    Dank je wel voor jullie reactie.

7. Sylvia29

Sylvia29 Fanatiek lid

2 jan 2010
    1.996
    0
    0
    Wat rot voor je, ik heb er geen ervaring mee maar wil je sterkte wensen!

Misschien dat je trouwens op google of youtube een foto kan vinden?

8. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    Hey meid..

Ten eerste, pfff wat is t een raar idee he.. vind t echt erg voor je meid..

Ik was pas 17 wkeen en 1 dag toen ik moest bevallen van ons meisje, maar misschien dat je toch wat aan mn verhaal hebt..

Ons meisje had een open schedeltje en dus buiten mn baarmoeder niet levensvatbaar.Zaterdag 3 weken geleden hoorden we dit afschuwelijke nieuws.. Woensdags moest ik in de avond een pilletje in nemen die de baarmoeder zou voorbereiden op de bevalling. Vrijdagochtend werd ik opgenomen en rond half 10 kreeg ik vaginaal pilletjes toegedient die de weeen op zouden wekken.. Ze hadden me gewaarschuwd dat t tussen een paar uur tot een paar dagen kon duren voordat de weeen kwamen dus was ff afwachten hoe t zou gaan.

Manlief en ik hebben nog wat geslapen, tegen 12 uur kregen we lunch en denk dat ik tegen half 1 zachtjes aan wat steken in mn buik begon te krijgen, hele lichte weeen.

Rond kwart voor 2 kreeg ik de volgende zending pilletjes om de ween nog verder op te wekken (had toen 1,5 cm ontsluiting), 3 kwartier later waren ze idd ook heel heftig, zo heftig dat ik toch maar aan pijnbestrijding dacht(had toen 3 cm ontsluiting)

Het moment dat ze daar t infuus voor wilden aanbrengen, voelde ik dat ons meisje wilde komen, t was zover.. Ik vond t een beetje eng om te persen, maar toen ik perste kwam ze er zo uit, nog in de vliezen..

T moment dat ze eruit kwam, kwam ook een vloed van emoties... verdriet boosheid, alles kwam eruit..

Maar wat zag ons meisje er vredig uit.. Dat gedeelte heeft ons ook heel veel rust gegeven.. T was helemaal niet eng ofzo, ons kleine meisje was echt al een iniminie mensje van zo een 14 cm klein.

Ik hoop dat je er wat aan hebt, niets kan je helemaal voorbereiden en iedereen ervaart t anders..

In ieder geval superveel sterkte de aankomende tijd, hoop dat jullie ook een beetje rust kunnen vinden in dit alles wat zo oneerlijk en onbegrijpelijk is...

9. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Dat lijkt me vreselijk meis! Heel veel sterkte!!

10. Miek74

Miek74 Fanatiek lid

3 nov 2007
    1.968
    1
    0
    NH
    Wat vreselijk voor jullie :(
    heel veel sterkte en een dikke knuffel
    liefs miek

11. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

9 jun 2008
    3.038
    1
    0
    Hai, ja ik ga een googlen, van andere moeders begrijp ik dat het niet eng is. Dankjewel voor je reactie.

12. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    @Nicky: Heel veel sterkte voor jullie!

@ Thriska jeetje wat een aangrijpend verhaal.. sterkte met verwerken.

13. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    @ Trishka: ook voor jou een dikke knuffel. Vreselijk om dit mee te moeten maken..

14. Kuipersl

Kuipersl Actief lid

24 aug 2007
    421
    0
    16
    Lieve Nicky1973,

Kijk eens op: je ongeboren kind verliezen

Een site van een goede vriendin van mij. Speciaal voor mensen die na de 20-weken echo het slechtste nieuws krijgen. Heel veel sterkte....

Dikke kus!

15. Wat een verschrikkelijk naar nieuws. Ook wij hebben onze eerste zwangerschap afgebroken na 23 weken. Ik snap je angst en je gevoelens heel goed. Je kan en mag me alles vragen. Misschien een idee om eens een kijkje te nemen bij de vlinderlounge op dit forum? En ook lieve engeltjes heeft mij heel erg geholpen bij de verwerking. Heel veel sterkte met dit verschrikkelijke verlies.

Weet je al of het een jongen of een meisje is? In ieder geval ga je je kindje echt prachtig vinden, dat weet ik heel zeker! Ze zijn zo helemaal af, zo compleet en prachtig...

16. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

9 jun 2008
    3.038
    1
    0
    Bedankt voor julliebreacties, volgende week donderdag zes mei bevallen, als ik het aandurf, anders schuift het maar een weekje op. Liefs..

17. Heel veel sterkte meid! In de tijd tussen dat wij het nieuws hebben gehoord en de bevalling zijn wij nog met zn 3tjes naar het strand gegaan. We hebben een hele mooie strandwandeling gemaakt. Dat is een hele mooie herinnering voor mij. Ik hoop dat je deze tijd, de tijd dat je je kindje nog bij je mag dragen, ook een beetje kan genieten. Ik weet dat dat heel raar klinkt. Maar ik heb dat wel geprobeerd toen en ik kijk met veel liefde en mooie herinneringen terug aan de tijd dat ons meisje nog veilig en warm in mijn buik mocht leven. Ook heb ik deze dagen de crematie geregeld, de kaartjes en alles wat we wilden doen voor ons meisje. al met al zijn het mooie en bijzondere dagen geweest.

Ik begrijp dat je heel bang bent voor wat er komen gaat, maar je kan het hoor, ik weet het zeker!

18. fleur24

fleur24 Fanatiek lid

26 sep 2008
    1.442
    1
    38
    Heel erg veel sterkte!! Wat een vreselijk nieuws... Ik kan je niet vertellen hoe je kindje eruit ziet met deze zwangerschapsduur. Ook kan ik me niet inbeelden wat er een k*tgevoel je dit moet geven.
    Wel ben ik bevallen met 27 weken (gaat nu goed met ons kindje). Ik wist ook niet wat ik kon verwachten. Maar ons kindje zag er heel erg mooi uit. Ik vond het absoluut niet eng toen ik haar zag en begreep ook niet zo goed dat andere mensen dat wel een beetje vonden. Ik vond ond meisje heel erg mooi. Alles zat erop en eraan. Alleen heel erg klein zo'n 35 cm en 1000 gram. Er zaten nog donshaartjes op haar lichaam en haar oogjes waren nog zwart. Ze was wel een beetje mager. Toen ze kleertjes aanhad zag ze er nog mooier uit. Als jij ook kleertjes voor je kindje wilt kan je misschien online wat bestellen. Bij couveuse.startpagina.nl staan ook links waar je kleertjes kan bestellen. Ze zeiden toen tegen ons dat we baby born kleertjes voor de pop konden kopen. Maar dat vond ik stom om poppekleren bij ons meisje aan te trekken. Ze hebben online ook maat 38 kleertjes. Misschien dat je kindje die zal passen?
    Heel erg veel sterkte dit moet echt afschuwlijk zijn voor jullie!!

Liefs

19. Miek74

Miek74 Fanatiek lid

3 nov 2007
    1.968
    1
    0
    NH

Lieve Nicky,

hoe gaat het met je? ben je gister bevallen? hopelijk heb je je kindje nog even lekker kunnen knuffelen.
    Heel veel sterkte en een dikke knuffel,
    liefs miek

20. Ik ben ook heel benieuwd naar je verhaal en ervaringen. Ik hoop dat de bevalling goed is gegaan en dat je heel veel mooie momenten hebt mogen hebben met je lieve kindje!

Deel Deze Pagina