Jan '17 start IUI Hengelo

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Roos25, 23 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roos25

Roos25 Niet meer actief

Hai allen,

Gisteren nog al een schokkende positieve mededeling gehad: het zaad van mijn man is zo verbeterd dat we IUI mogen doen.
    Dit had ik nooit verwacht, gezien ons verleden.
    Toen was alleen ICSI mogelijk.
    In januari gaan we starten met de 1e ronde. En dat is helemaal nieuw voor mij. Hoor graag de ervaringen met IUI.

2. Papallona

Papallona Fanatiek lid

9 apr 2016
    1.029
    247
    63
    Vrouw
    Super fijn!
    Om positief nieuws te brengen. Wij zijn zwanger geworden bij de eerste IUI-poging met een vcm-waarde van 0,35 (erg laag dus). Dit was ook bij de Fertiliteitskliniek in Hengelo!

3. Roos25

Roos25 Niet meer actief

Gefeliciteerd! Wat goed om te horen!
    Kun je me nog even helpen met vcm waarde? Dr Rekers had me heel veel uitgelegd, maar dit komt me niet bekend voor.
    Ik ben alleen heel bang voor het feit dat de zwemmers trager zijn dan gemiddeld. Het is nog binnen de grens, maar ik ben al die tijd niet aan anticonceptie geweest en al die jaren niet spontaan zwanger.
    Dus ik ben blij met iui en wellicht helpt het. Maar ergens hou ik rekening met het feit dat we toch icsi moeten doen.

4. Papallona

Papallona Fanatiek lid

9 apr 2016
    1.029
    247
    63
    Vrouw
    Sorry late reactie. De kwaliteit van vriendlief was helaas niet super goed. Er warem 350000 Zwemmers en het grootste deel waren langzaam bewegende zaadcellen.
    Spannend hoor! Wij hadden ook dr. Rekers, was super blij met haar!

5. Roos25

Roos25 Niet meer actief

Dat klinkt hoopvol voor ons! Ik heb net mn eisprong gehad en dus de laatste kans om spontaan de IUI te ontlopen. Maar anders gaan we er volgende maand voor!
    Fijn dat het bij jullie zo snel gelukt is!
    Wij hebben 6 jaar geleden een collega arts gehad en die wilden we liever niet meer. Dat was niet zon succes. Maar dr. Rekers is super lief!

Deel Deze Pagina