ff puzzelen met alle gegevens compleet: donderdag 18 mm, maandag was hij weg (gesprongen), stijging temperatuur vandaag pas. hoe laat had je maandag die echo? misschien was hij pas net gesprongen? gemiddeld 2 mm per dag groei dus vrijdag 20mm zaterdag 22 zondag 24 mm zondag nacht a maandag ochtend eisprong. zoiets zou ik dan aanhouden.
ja dat is een mooie rekensom! Maandagochtend 9 uur was de echo, dus eisprong maandagnacht kan nog dan. Gyn zegt dat ik week na eisprong progesteron moet bepalen. Is het handig dat morgen te doen of beter maandag?
Verdikkie: vandaag weer terug naar 36.7. Fallback rise (weet nl term niet?) misschien nog? Ziet er niet goed uit zo denk ik he?
ik ben nog steeds benieuwd naar je idee Kaartje ziet er nu zo uit. Ff heeft eisprong verplaatst maar ik weet zeker ivm echo dat eisprong voor maandag de 24e is geweest. Nu dus 8dpo. En nog geen bloedverlies.
dat het wijst op een eisprong. Ik heb (hier) altijd geleerd dat het boven de 20 moet zijn voor een ei, maar boven de 30 voor een goed ei