Ik vind je testjes wel oplopen maar dan het oplopen in het bloed klinkt dan weer niet zo gunstig. Ik ga voor je hopen dat het maandag beter is, al zou ik in mijn achterhoofd wel er rekening mee houden dat het ook niet zo goed af kan lopen...
Je bloedwaarden klinken niet goed... 😢 Ik startte heel hoog met 1400 op 4w4 dagen.. Iedere vrouw is anders masr je waarden zijn echt echt laag.
Toch nog maar getest. Testjes blijven wel oplopen. Vandaag word ik gebeld en hopelijk morgen bloedprikken en dan weten waar ik aan toe ben. Overigens ben ik waarschijnlijk vandaag pas 16 dpo ipv 18. Ff heeft dag na pos lh test meteen als dpo 1 geteld. Maar mijn ei is waarschijnlijk pas op 4 juli gesprongen ipv 2 juli. Weet niet of dat nog verschil maakt, maar dan zou ik al op 3w+2 de eerste keer geprikt hebben.
Mooie test Bertje, en ook hier gefeliciteerd!!! Hoop dat je waardes als je bloed gaat prikken verhoogd zijn. En alles goed mag gaan.
Voor 16 dpo vind ik je laatste test best wel mooi? Maar die bloedwaardes zijn straks bepalend en die zijn zoals gezegd wat minder mooi.... Ik blijf gewoon duimen op een prachtige afloop hoor!! Xx
Ik zie je test wel degelijk oplopen, neem ook aan dat de gyn weet wat hij/zij zegt neem aan dat je niet zijn eerste patiënt bent. Mijn testen liepen ook nooit mooi op, zal zo eens kijken of ik de foto van de test op mijn NOD nog heb dat was zeker minder dan jou eerste test die je gedaan hebt...ik duim voor je dat de waardes goed zijn opgelopen en dat je uit de ondezekerheid kan voor nu!!
Heb net het zkh gesproken. Ze willen dat ik echt pas maandag prik. Ze vindt het niet raar dat de waarde nog zo laag is, daar ik de eerste keer op 3w +2 dagen geprikt heb en misschien net een innesteling heb gehad. Ze zegt dat het alle kanten op kan en nog niet van het ergste uit moet gaan. Vandaar dat ze maandag pas willen prikken om te zien of er echt een duidelijke stijging te zien is. Fingers crossed dus. Ze prikken zelf altijd pas de eerste keer 14 dagen na de ovulatie. Maar aangezien mijn test al positief was, heb ik eerder gebeld om te laten prikken.
Ook hier reageren.. Ik vertelde je het verhaal van mijn zusje elders😉 Maar deze laatste test is mooi! De hoop nog niet verliezen meis, hoewel ik je angst echt begrijp hoor!
Als je op 3+2 geprikt hebt vind ik het gelijk een heel stuk gunstiger. Mijn test op 15 dpo zag er ook zo uit. Hopelijk heb je maandag een mooie waarde. Ga je nog testen tussendoor?
Nee dat zou mij ook niet lukken ik moest altijd wachten tot 16dpo, nou dat is me 1x gelukt haha! Ik ga voor je duimen!