Jaaaa!!! 🎉🎉🎉 Super mooi. Ik ga er vanuit dat de uitslag morgen dikke prima is! Genieten meid.
O dit zit er goed uit meid kom steeds f spieken! Duim voor n mooie waarde morgen! Maar denk idd dat dat wel goed zit!
Super lief al die reacties!!! Wat een medeleven. Dank je wel. Nu stop ik na morgen ook met testen hoor, hoewel.... Heb nog een CB liggen, dus die ga ik dan volgende week ergens doen. Eerst maar het bloed afwachten, maar het is iig gestegen naar boven de 156 (waarde die ze bij CB zelf aangeven als grens bij 2-3 weken. En toch nog een laatste spam met foto van mijn kv testjes. Gisteravond, vanochtend, vanmiddag.
Denk dat dit echt wel goed komt hoor meid! Morgen vast een goede uitslag! En nu lekker gaan genieten van je zwangerschap!
Oh dat ziet er echt wel goed uit Bertje! Duim voor je dat je morgaen mooie uitslag krijt van je hcg waarde! Voor nu alvast gefeliciteerd!
Ik duim ook voor je!! Heb de hele tijd meegelezen maar reageer nu toch! Je testen lopen idd mooi op! 🙏🏻
Nou uitslag bekend. Weet niet of ik hier vrolijk van moet worden. Hcg is 201. Past wel bij een verdubbeling van 72 uur. Maar had eigenlijk meer gehoopt. Ben nu nog niet gerust erop eerlijk gezegd. Bah. Afwachten maar weer. Moet een verdubbeling zitten tussen de 48 en 72 uur. En ik zit op 69 uur. Moegen belt de gyn mij en dan hoor ik wel hoe ze hier over denkt.
He bah niet de zekerheid waar je op gehoopt had, maar helemaal slecht is het ook niet! Succes met wachten, hoop dat t gewoon n trage starter is :*
Pff wat vervelend. Ik zit beetje in hetzelfde schuitje. Zaterdag dus 2-3 op cb test, vanmorgen 1-2.... kv test is wel donkerder dan gisteren. Ook nog steeds wat bruinverlies met afvegen. Vervelend dat afwachten.