Een verdubbeltijd van 70 uur is binnen de marge, maar ik snap dat je er niet mee staat te juichen. Wanneer mag je weer prikken?
Ohh jeetje, snap je onzekerheid heel goed. Puur naar de indicator kijkend, lijkt het niet goed. Maar inmiddels genoeg verhalen gelezen hierover dat er ook goede zwangerschappen zijn. Las zelfs dat iemand niet hoger kreeg dan 1-2 weken en inmiddels bevallen is. Het kan zijn dat je urine te veel geconcentreerd was in combinatie met een test met afwijkende indicator. Het kan echter ook mis zijn natuurlijk. Kan je helaas niet geruststellen hierin. Heb zelf ook nog niet het gevoel dat ik safe zit. Ik zou bloed laten prikken en kijken hoe hoog je hcg is. Wat dat betreft kun je beter zekerheid hebben dan je nu aldoor afvragen hoe het nu zit. Ik duim voor je dat die stomme test het mis heeft!!! Gyn en vk zijn overigens niet blij met de CB test. Geeft meer onzekerheid dan zekerheid in veel gevallen. Dan daarbij: je hebt de test pas 2 dagen geleden gedaan. Ik zou op zijn minst een week wachten. Wellicht was je hcg zaterdag ook al net op het randje en heeft hij vandaag wederom op het randje voor een andere indicatie gekozen. Heb zelfs verhaal gelezen van iemand die de testen cadeau wilde geven. 2 testen, zelfde urine, allebei andere weken!
Even inhaken op dit berichtje, het kan ook zijn dat ze natuurlijk net wat meer gedronken had dan de vorige test. Dit is bij mij ook zo als ik mee drink ik het resultaat ook minder
Ik stop met spammen, maar dacht: zal nog een keer een testje wagen (ze moeten toch op tenslotte en hoop ze nooit meer nodig te hebben). Dit zijn nou de testen bij een bloedwaarde van 201 (nou ja iets hoger nu hoop ik). Als het nu niet zo mag zijn, dan is het maar zo. Voor mijn gevoel liepen de testen iig mooi op.
Meid de testen zien er super uit! Hopelijk kan de gyn je morgen wat meer geruststellen, ik duim dat t goed afloopt! En idd wat al gezegd is over de cb die minder aangeeft, als de urine net wat meer verdund was en je net op t randje zat, kan dat heel god hoor en hoeft echt niet het einde te betekenen. Icm met bruinverlies ben ik wel iets minder positief maar ook dat kan heel goed bij een doorgaande zs horen. Ik heb alleen zelf de ervaring dat bruinverlies in t begin een voorbode van een vmk is
Och meid, het is toch mooi verdubbelt? Je testen zijn prachtig! Gun jezelf wat hoop en vertrouwen te hebben. Het kan altijd mis gaan, zelfs als HcG goed stijgt en wow je hebt alle kwaaltjes, dan nog kan het zomaar over zijn. En bij jou gaat alles goed! Geniet! Je verdient het om gelukkig te zijn met je zwangerschap, ook al is het nog pril.
Ow Bertje wat fijn dat het HCG goed verdubbeld is! Snap dat je zorgen niet helemaal weg zijn, maar dit lijkt toch hartstikke gunstig! Ik blijf duimen dat alles goed gaat . En hopelijk stelt je gyn je morgen gerust.
Proficiat ! Hier had ik een week na NOD een hcg rond de 360 en vond dit ook laag maar inmiddels toch bijna 33w zwanger 😉
Je testen zijn supermooi! Hopelijk heb je over 8 maanden een mooie beeb in je armen! Bloedverlies wil ook niet altijd zeggen dat je een miskraam krijgt,ik heb t ook gehad bij 3 van de 4 keer tot 12 weken,het maakt je erg onzeker maar er lopen er 3 rond hier. Het vrouwelijk lichaam is nou eenmaal een bijzonder iets!