Misschien heb je geen kwaaltjes omdat je lichaam tijd heeft om aan de waarden te wennen omdat ze niet zo hard stijgen? Ik roep ook maar wat hoor Ik had bij mijn laatste zwangerschap nauwelijks kwaaltjes. Alleen 's avonds wat minder eetlust.
Sorry, kon het niet laten. Toch nog getest. Op de een of andere manier behoorlijk zenuwachtig voor het "vonnis" morgen. Voel me gewoon ook te goed eigenlijk om me zwanger te voelen. Herken werkelijks niets aan klachten. Ik heb ze dan ook niet. Niks noppes nada. Hoop zo dat dat niks zegt.... Mijn testen lopen iig niet af. Dus dat zou een slecht teken zijn geweest. De big bazar test is zelfs opgelopen. En bij de Kv staat hij nu binnen enkele sec.
Dat zit hartstikke goed meid, echt! Ik heb bij de zwangerschappen van beide meiden nooit kwaaltjes gehad.
Nou, hcg is 537. Denk niet dat dit goed gaat aflopen. Gyn belt mij morgen pas. Maar denk dat zij mij ook geen pos bericht zal kunnen geven.
Wat zenuwslopend dit voor je.Eerlijk gezegd denk ik ook niet dat het goed afloopt. (Maar het kan wel,alleen de kans is niet zo groot) Ik blijf nog even voor je duimen.
Dit is wel erg zenuwslopend. Het ziet er niet zo positief uit als ik gedacht en gehoopt had. Gadverdamme
He wat balen... klinkt idd niet heel erg hoopvol. Irritant dat je nu ook weer tot morgen moet wachten.