Wat een rotnieuws. ik blijf voor je duimen, maar realiseer me ook je in de gevarenzône zit. Sterkte met afwachten.
He gatver.. Dat vind ik nou echt naar om te lezen. Ik had zo'n goede hoop voor je Nog even het telefoontje afwachten en ik blijf voor je duimen dat je gewoon een uitzonderlijk geval bent qua HCG. Digi knuff
Ja dat wel. Gyn is gek genoeg niet negatief (in tegenstelling tot alle verhalen die ik gelezen heb, loopt het bijna nooit goed af). Ze zegt dat het wel vaker gezien heeft. Kan ook slecht aflopen. Dat wel. Echo had geen zin, nog niets te zien. Donderdag weer bloed prikken. Ik Was bang voor bbz, maar ze heeft er geen aanknopingspunten voor. Dus wil ze nog even afwachten. Ik ga zelf wel van het slechtste uit eerlijk gezegd.
Sterkte meid met die onzekerheid en t afwachten maar weer Niet onbezorgd genieten zo Dikke knuffel en duim nog f door
Ah, jakkes Bertje! Had zo gehoopt voor je op positief nieuws! Ik hoop echt voor je dat het wel goed afloopt! Sterkte met wachten tot donderdag!
Wat raar dat de gyn geen echo wilt doen, je kan allang bij 6 weken een hartactie zien. Ik heb morgen ook mijn 1e echo.
Dat was ook mijn 1e gedachten bij 1 van mijn zoons een echo met 6 weken en 2 dagen gehad en daar was duidelijk wat re zien! Succes morgen
Heel veel sterkte met afwachten. Ik heb zelf helaas niet zo'n goede ervaring met laag hcg. Dat de gyn geen echo wil doen hierop is met hcg onder de 1000 weinig te zien dit weet ik uit eigen ervaring helaas
Hopelijk is het een mooie echo met hartactie al. Maar ook dit kan zelfs in een goede zwangerschap er verschillen wanneer je dat kunt zien. Zoals gezegd was mijn hcg maandag te laag en wellicht nu ook. Daar ga ik wel vanuit. Maar onder de 1000 hcg valt er nog niks op een echo te zien. Vraag me niet waarom. Ik heb er al op ingezet dat het niet goed zal aflopen. Maar wie weet zijn de wonderen de wereld nog niet uit.