hebben wij de juiste dagen gekozen?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by melanietom1986, Aug 27, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. melanietom1986

melanietom1986 Niet meer actief

3 maanden bezig en maand 1 en 2 helaas niet zwanger en geklust rond de verwachte eisprong volgens de kalender van een regelmatige cyclus

deze maand (3de maand) begonnen met ovulatie testen.. volgens kalender zou ik vrijdag eisprong hebben maar woensdagmiddag gaf de ovulatie ''positief'' aan dus dan is de eisprong binnen 24-36 uur dus afgelopen donderdagavond/nacht ergens

maarrrr die woensdagmiddag toen ik de ovulatie test deed.. had ik ook steken en krampjes.. en veel doorzichtige afscheiding....aankondiging dat de ei gaat komen?

we hebben dus woensdagavond en donderdagavond geklust (en die maandag van de week ook)

wat ik nu denk is dat mijn ei donderdagavond is gekomen? wat denken jullie?

vrijdag weer ovulatietest gedaan en die gaf toen duidelijk negatief aan... terwijl we dus eigenlijk dachten dat vrijdag de ei zou komen volgens de calculator (ja daar mag je niet vanuit gaan)

2. bozoe

bozoe VIP lid

Jul 9, 2014
    5,478
    5,838
    113
    Misschien handiger om het gewoon bij 1 topic te laten. Je stelt in je andere topic volgens mij dezelfde vraag:D

3. Maagd

Maagd Fanatiek lid

Jan 8, 2014
    3,683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    klopt

Share This Page