met 10 maand nog steevast een flessenweigeraar

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door sjmmie, 22 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjmmie

sjmmie Actief lid

27 okt 2009
    487
    0
    0
    NULL
    NULL
    wie heeft aub wat tips?

2. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Gewoon een beker. Met 10 maanden hoeft een kind geen fles meer.

3. sjmmie

sjmmie Actief lid

27 okt 2009
    487
    0
    0
    NULL
    NULL
    en dan een tuitbeker ofzo (zonder antilek dan want anders moet ze nog zuigen)

4. Bri

Bri Niet meer actief

Of echt een gewone beker, bijvoorbeeld zo'n oefenbekertje van Difrax. Die heeft een extra uitsparing voor de neus.
    Maar eigenlijk kan ieder bekertje dat niet al te dik is.
    Jij zult het voorlopig nog wel moeten vasthouden, maar met wat oefenen kunnen ze er vrij snel wel uit drinken.

5. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Ja, tuit hoeft echt niet hoor, als jij het vasthoudt. Voordeel van gewone beker vasthouden is dat je ze daarna niet NOG een andere manier van drinken moet aanleren als ze van tuit naar beker gaan.

6. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Overgang van tuit (zeker als het een open tuit is zoals bij de hema) naar gewoon is toch peanuts? Hier nooit een probleem geweest in ieder geval.

Ik zou idd kiezen voor tuit, rietje(sbeker) oid, niet voor een fles.

T drinkt overigens uit borst, fles, open tuit, dichte tuit, rietjesbeker, rietje, beker - andere manieren aanleren dus geen enkel probleem.

7. Cindy84

Cindy84 Bekend lid

15 aug 2008
    914
    1
    16
    mijn dochter wilde ook nooit de fles en nu nog steeds niet. op een gegeven moment gaf ik haar een tuitbeker (gewoon met anti lek) tijdens het spelen. eerts ging ze er alleen op bijten en knabbelen. maar na een tijdje snapte ze het en kon ze er uit drinken. gewoon bij de maaltijden geef ik haar uit een beker, en dat gaat ook goed.
    succes

Deel Deze Pagina