hallo, ik heb een vraag, ik ben net pril zwanger 3 weken en 6 dagen en heb net een beetje rozige afscheiding gehad? Zou dit een slecht teken kunnen zijn, dat de doorkomen? Het was er ineens heb ook geen pijn zoals ongi of weet ik wat. maak me alweer zorgen
hoi Lana, een beetje roze afscheiding zegt niet zoveel. Het kan bij de beginnende zwangerschap horen. De baarmoedermond en vagina zijn heel rijk doorbloed en daardoor verlies je meer afscheding die soms wat rose-rood gekleurd kan zijn. Eigenlijk heb je alleen kans op een miskraam als je helderrood bloedverlies hebt met krampen. Dus maak je geen zorgen nu, wacht het gewoon af. Sterkte! Mirjam
het is soms wel wat roder, maar niet veel. Ik heb nog geen buikkrampen, maar maak me toch echt zorgen. heb wel maar een afspraak gemaakt bij ha. De assistente probeerde me al op de beuren dat het misschien een innesteling kon zijn. Maar kan dat nu nog wel?
hoi Lana, voor een innesteling is het een beetje laat, dat zou je al ruim een week geleden gehad moeten hebben. Sterkte met afwachten! Mirjam