Dringende vraag.. wie kan mij helpen?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door rotterdam25, 30 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rotterdam25

rotterdam25 Nieuw lid

30 jul 2010
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Ik zit met een groot, vreselijk en persoonlijk probleem,wat ik absoluut niet voor me kan houden. Ik hoop dat ik antwoord zou kunnen krijgen op mijn dringende vraag. :(

Op 21 juni 2010 ben ik voor het laatst ongesteld geweest, deze duurde 5 a 6 dagen. Tijdens mijn menstruatie heb ik vanaf 24 juni tot en met 2 juli ELKE dag sex gehad met mijn partner.
    (5 jaar samen) Daarnaast slik ik de pil al 1,5 jaar niet en hebben we al deze dagen onveilig gevreen. Alle dagen hadden we minimaal 3 keer per dag sex,voornamelijk s'ochtends en s'nachts.

(Mijn cylcus is vrij onregelmatig, soms 28 dagen, 30 dagen, 31 dagen...Vorige maand was het maar 22 dagen)

Probleem:
    En nu, op zondag 5 juli ben ik, na een avondje stappen, in contact gekomen met mijn exvriend.Waar wij ,tot mijn allergrootste spijt, onveilig hebben gevreeen. :( Dit heb ik uiteindelijk verteld aan mijn vriend, omdat ik dit groot geheim niet met mij kon meedragen.

Afgelopen maandag heb ik een test gedaan, omdat ik een aantal dagen overtijd was. Het was positief.. Mijn vraag is nu, is er een grote mogelijkheid dat ik op deze enige avond, 5 juli, bevrucht ben? Ik weet niet wanneer mijn eisprong was,want op 6 juli heb ik voor het laatst nog sex gehad met mijn partner.

Ik weet niet meer wat ik moet doen of denken, mijn gevoel zegt mij dat mijn partner de vader is van mijn ongeboren kind, maar is er een grote mogelijkheid dat ik me daarin kan vergissen ??? Ik heb wel eens gehoord en gelezen dat de vrouwelijke cellen de zaadjes van een man " herkennen"....
    Is dit taboe? Ik weet het niet meer, ik durf dit ook niet te vertellen ..

Inmiddels zijn mijn vriend en ik bij elkaar, maar ik zou graag de zekerheid willen met mijn verhaal :(

Groet,
    onzekere jonge dame uit denhaag

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi,

ik heb je een pb gestuurd.

Mirjam