Zijn er hier dames met een ''eigen'' autootje?

Discussie in 'De lounge' gestart door Bougainville, 7 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bougainville

Bougainville Niet meer actief

Ik ben druk bezig met het zoeken van een klein autootje.
    Vind zelf een volkswagen lupo helemaal het einde...Maar helaas te duur in de aanschaf. Op de tweede plek komt voor mij dan een fiat seicento maar mijn vriend vind fiat niks...Volgens hem zijn het slechte auto's.

Ik weet het niet meer........Dus mijn vraag heeft iemand van jullie ook een eigen auto? Watvoor een heb jij en bevalt ie?

Ben benieuwd!

2. jols

jols Bekend lid

26 dec 2012
    681
    0
    0
    NULL
    NULL
    Toyota aygo, bevalt prima! Lekker zuinig

3. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    'Wij' hebben een Ford Focus station en voor mezelf heb ik een Ope Aquilla...'t is niet echt dat ik denk, wow wat een prachtig autootje, maar vanwege de reuma wilde ik een hoge instap....
    En hij bevalt prima!!!!

4. Bougainville

Ja vind ik ook leuke auto's! Een vriendin van me heeft een aygo maar zijn ook vrij prijzig toch?

5. annabel10

annabel10 Actief lid

28 dec 2010
    474
    54
    28
    Chevrolet matiz, al ong 5 jaar en bevalt me erg goed. Is een 5 deurs dit vind ik ook wel handig.

Ik wil hem binnenkort inruilen. Ik denk voor een suzuki alto. ( Nieuw jong model)Wil wel graag een chevrolet aveo, maar die vind ik wat te duur.

6. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Ik heb een Opel corsa 5 deurs, het is mijn derde, wil nooit meer anders!

7. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Volvo v70, mijn mama truck :)

8. XoXo

XoXo Niet meer actief

Een fiat siecento zou ik ook niet kiezen, die auto's zijn niet zo veilig en zou ik mijn kind niet in durven vervoeren.

Zelf had ik een fiat punto uit 2000 en nu een ford ka uit 2010
    Heb nooit wat gehad met beide auto's :)

9. llkh1984

llkh1984 Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.417
    1
    0
    NULL
    Den Haag
    Hoi,
    Ml had jarenlang een auto van de zaak (station octavia) ideaal. Ik had altijd mijn eigen tut ernaast citroen saxo.
    Nu heeft ml een andere baan, andere auto niet prive te gebruiken en is de saxo onze prive hoofdauto.
    We willen nu wel graag een grote en dan zal me tut ons gaan verlaten.dan ga ik de grote auto rijden. Ml rijdt nog steeds de auto vd zaak.

Groetjes

Ps en eigen tut is heerlijk, zelfs als je niet werkt, je kan makkelijk ergens heen, makkelijk. Met boodschappen, ik ook bij voor school.

10. Charmed

Charmed Fanatiek lid

16 sep 2012
    2.589
    79
    48
    Ik heb n citroen saxo, lekker klein en zuinig :)
    Mn vriend heeft een opel astra van 2005, die is wat groter.

Beide niet heel erg prijzig..
    En ze bevallen beide super!

11. jenn88

jenn88 Niet meer actief

Ik heb een daihatsu cuore. Geen dure auto lkkr zuinig. Die dingen zijn niet kapot te krijgen. De eerste die ik had was 19 jaar oud heb hem totalloss gereden anders reed ie ws nog:D

12. Bougainville

Mijn vriend heeft ook een opel astra :D

13. mimi83

mimi83 Niet meer actief

ehh alfa romeo 156 , maar da's geen auto'tje. Maar een 5 deurs met aardig wat pktjes. :D solly

Je vriend heeft wel gelijk wat betreft de seicento, totaal geen body wat betreft een botsing.

je kunt ook kijken voor een suzuki swift/alto

14. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Ik had had een nieuwe daewoo matiz, maar omdat ik er ook regelmatig de snelweg mee op moest en niet veilig voelde verkocht. heb daarna (6 jaar terug) een nieuwe Peugeot 206 5drs gekocht. Echt een heerlijke auto en deze ga ik oprijden.

15. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Wij hebben een ford focus en een Suzuki wagon r. Die laatste is best een lelijke auto, maar ivm mijn rugklachten vond ik een hoge auto wel fijn. Buiten dat was hij niet duur en stond er erg weinig nog op de teller.

16. Flower72

Flower72 Bekend lid

23 aug 2008
    502
    1
    0
    Utrecht
    Ja, een Avensis, maar dat is waarschijnlijk niet helemaal wat je zoekt.:D

17. Lovel

Lovel Actief lid

16 jan 2012
    235
    3
    18
    Vrouw
    Hier een Daihatsu cuore. Model 2009 is echt ruim van binnen. lekker zuinig, wegenbelastingvrij. Superkwaliteit, ik heb 3 jaar lang niks anders hoeven repareren dan een ruitenwisser ;) maaarrrrr misschien niet de allermooiste auto.. als 2e auto echt ideaal!

18. Feetjes

Feetjes Fanatiek lid

20 aug 2010
    1.298
    18
    38
    Ik heb een skoda fabia! Hele fijne auto. Skoda citigo is ook een lekker gebakje, rijdt echt verrassend goed!

19. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Maar wel een heerlijke auto ;).. heb in een avensis gelest en mijn opa en oma hebben er 1.

20. Lynn85

Lynn85 Actief lid

28 feb 2008
    270
    3
    18
    Hier ook een toyota aygo, heerlijk autootje!
    Nieuwprijs zo rond de 10 denk, maar tweedehands wel wat minder!
    Rijd zuinig!

Deel Deze Pagina