Tragus piercing

Discussie in 'De lounge' gestart door Karinnetje82, 11 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marlies85

marlies85 Niet meer actief

wat heeft je zo geschokt dan?

2. missiej

missiej Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.232
    0
    36
    NULL
    NULL
    hier ook jaren geleden laten schieten ... pijn viel mee.. net zoals andere piercings is het kort en "heftig" ... helaas ook hier ging die ontsteken... ik kon er niet op liggen of oordopjes oid in dus na een aantal keer eruit en erin te hebben gehad besloten om hem uit te houden... je ziet er hier gelukkig niet veel van ..

3. zogezegend

zogezegend Niet meer actief

wil niemand beledigen, maar heb bij sommige dingen het idee dat het om te shockeren is...en dan heb ik het over bv deze foto's imagesCA78QTEF.jpg

images.jpg

4. zogezegend

zogezegend Niet meer actief

imagesCAHR3YD5.jpg

imagesCAMJ5YJW.jpg

eng gezicht om die tanden zo te zien:(

5. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Niet handig als je spinazie hebt gegeten:p

6. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

12 mei 2012
    3.340
    4
    38
    Rotterdam

Haha goed punt!

7. marlies85

marlies85 Niet meer actief

Das idd lekker over de top.

8. 79mama79

79mama79 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.459
    0
    0
    Ik heb m een jaar of 10 geleden ook gehad (niet geschoten en kan met niet herinneren dat het echt pijn deed), maar hij irriteerde me zo dat ik m er weer uit heb gehaald. Steeds mn haar er in vast enzo. Toen ik m er uit had hoorde ik ook de meeste gekke verhalen over de risico's. Bloemkool oor bv! Ziet er gelukkig nu helemaal niks meer van.

9. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    zogezegend, die van die vrouw met die gat in haar lip moet wel nep zijn. Anders kan je nooit drinken! Ook niet met een rietje ofzo.

10. mama1616

mama1616 Actief lid

6 jan 2013
    142
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier trouwens andere piercings wel laten schieten. Heb in elk oor ook 3 gaatjes bovenin en 3 onderin. En heb ook anti-tragus en anti-helix gehad. Die zijn allemaal geschoten.
    Vond die in mijn neus pijnlijker dan de rest denk ik ( wel ook gepierced)

11. Karinnetje82

Karinnetje82 Bekend lid

9 jan 2008
    537
    0
    0
    Wat kan je jezelf toetakelen zeg!

12. MaMa

MaMa Fanatiek lid

21 dec 2012
    2.663
    376
    83
    Vrouw
    Utreg
    Ik heb zon 16/17 weken geleden laten zetten. Had eigenlijk niet gemogen want ivm zwangerschap kan je sneller infecteren en dus slechter helen, maar wist het toen nog niet zeker dat het raak was.
    Vond het erg meevallen. De prik voel je natuurlijk maar dacht dat ze daarna nog moest wurmen om de piercing erin te doen maar die zat er toen al in. Was zo voorbij. Die week niet slapen op mn oor. Goed schoonmaken met zoutoplossing en.niet je telefoon ertegen aan! Heel snel volledig geheelt. Hoor wel eens dat het maanden zeurt. wel een goede zaak uitzoeken

13. Myo

Myo Fanatiek lid

11 feb 2011
    1.352
    0
    36
    Ik heb die van mij jaren geleden laten zetten. (Ze hebben het echt gepierced, niet geschoten trouwens.) De pijn viel heel erg mee, ik herinner me dat het direct heel warm aanvoelde ipv echte pijn. Het genas alleen slecht. Er kwam heel lang vocht uit en het bleef zeurend pijnlijk. Echt ontstoken was het niet.
    Dus reken er op dat het gewoon lang duurt voordat het helemaal genezen is. Het zetten zelf was een eitje.

14. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    er zijn nog zat mensen die hem daar wel schieten ....

15. Poookie

Poookie Bekend lid

2 nov 2010
    914
    0
    0
    Twente!
    Hier ook al een aantal jaar tragus piercing, gewoon laten piercen...
    Echt mijn pijnlijkste piercing, en daarna ging ie ook nog ontsteken.
    Maar heb 'm nog steeds, en zit nog altijd op de goeie plek :)

Deel Deze Pagina