goedkoop pretpark

Discussie in 'Gratis en aanbiedingen' gestart door kimm1988, 16 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kimm1988

    kimm1988 Fanatiek lid

    27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    hebben jullie ooit gehoord van drouwenerzand?

    is een pretpark... daar betaal je ik meende 9,95 per persoon en dan kan je onbeperkt eten en drinken in het park en ook ijs...

    http://www.drouwenerzand.nl

    geloof dat dit de website is....

    zijn er mensen die er geweest is?
     
  2. lovewinnie

    lovewinnie VIP lid

    13 jan 2007
    16.250
    790
    113
    tilburg
    ben ook wel nieuwschierig. is echt niet duur zeg :) . ben er dus niet geweest maar wil wel graag meer er over weten :)
     
  3. erlida

    erlida Fanatiek lid

    2 okt 2006
    1.999
    0
    0
    jammer dat het voor ons zo ver weg is,maar ziet er erg leuk uit!
     
  4. knorretje21

    knorretje21 VIP lid

    1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    woow ziet er zeker gaaf uit..
    inderdaad ver weg zeg had er graag heen gewild
     
  5. MamaKitty

    MamaKitty VIP lid

    26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Volgens mij is er alleen niet veel te doen, lijkt wel of je er met 2 uur al uitgekeken bent wat ik zo zie op de plattegrond...
     
  6. lindavg

    lindavg Fanatiek lid

    25 feb 2007
    1.458
    0
    0
    Verkoopster in speelgoedwinkel
    Hoogvliet
    Lijkt mij ook wel leuk als ze iets ouder is.
    Je kan toch een bungalow huren voor een week/weekend en een dagje daar naar toe gaan en ook nog andere dingen doen.

    Heb hem opgeslagen voor als ze dus ouder is.
     
  7. kimm1988

    kimm1988 Fanatiek lid

    27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    ja je hebt er ook bungalows staan die zijn trouwens ook niet eens zo heel erg duur zag ik...

    en je hebt ook bungalows met incl toegang tot het park...

    als je dat zo uitrekent qua eten en drinken etc en bungalow huren daar valt het best wel mee want je kan overdag op het park eten en drinken...(niet dat je dat elke dag zou doen)
     
  8. Giegel

    Giegel VIP lid

    20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Hoi,

    Zelf ben ik er niet geweest, maar mijn dochter (7jaar) is er geweest op schoolreisje. Bijna alle kinderen vonden dit het allerleukste schoolreisje en ook de leerkrachten en ouders die mee waren, waren er erg goed over te spreken. De kinderen raakten er niet meer over uitgepraat!
    Het park was voor zowel jongere als oudere kinderen leuk.

    Groetjes,
    Giegel
     
  9. consider

    consider VIP lid

    24 jan 2008
    13.981
    1.799
    113
    Provincie Groningen
    Ben er vroeger als kind meerdere keren geweest, met mijn ouders en schoolreisje.
    Is inderdaad geschikt voor kinderen vanaf ongeveer 5 jaar.
    Ik vind het niet echt iets voor een hele dag zoals dat wel zo is bij de Efteling. Het is natuurlijk ook stukken goedkoper, ik vermaakte me er toch wel een hele middag van 12 tot 17 uur.

    Edit: heb de site even bekeken en er zijn veel nieuwe attracties bij, leuk
     
  10. lovewinnie

    lovewinnie VIP lid

    13 jan 2007
    16.250
    790
    113
    tilburg
    zometeen meer over het pretpark bij editie NL :) ben benieuwt
     
  11. kimm1988

    kimm1988 Fanatiek lid

    27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    het is ookal een keer eerder op tv geweest ook bij editie nl haha ik heb het namelijk ook van mijn moeder gehoord haha
     
  12. maranka

    maranka VIP lid

    27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Ken het erg goed. Vaak schoolreisjes naar toe gehad. Is wel leuk voor kinderen van 5 tot 10 ongeveer. Je moet het zien als een pretpark met kermisattracties. Botsautootjes, spiegelkraam, spookhuis. enz. het is niet heel groot, maar daardoor wel overzichtelijk.Raak je je kids ook niet zo snel kwijt. Ze kunnen helemaal alleen het park in en jij kunt lekker op een terrasje geniten van de all-in koffie en thee!
     
  13. Femmetje

    Femmetje Bekend lid

    24 mrt 2008
    815
    0
    0
    Ziet er leuk uit! Jammer dat het voor ons zo ver weg is! Maar zal het zeker onthouden voor als we daar eens in de buurt zijn
     
  14. Whisper

    Whisper Lid

    27 jul 2008
    70
    0
    0
    De spiegelkraam en spookhuis is er al lang niet meer volgens mij. En naast koffie en thee ook gratis ijs, patat, kroketten, hamburgers, frikandellen, soep, broodjes, limonadesiroop etc.

    Het is er erg leuk! Mijn dochter van 4 en half krijgt er geen genoeg van. We zijn dit jaar in ieder geval al drie keer geweest en gaan zeker nog vaker.

    Als je trouwens na 16.00 uur gaat dan kun je voor 4,95 naar binnen. Voor die prijs kunnen je kids zich nog heerlijk 3 uurtjes vermaken (in de zomervakantie was hij tot 19.00 uur jarig) en zich lekker vol eten en drinken ;) .
     
  15. Niet meer actief

    Ik ben er vorig jaar geweest met mijn kids van toen 4 en 6.
    Erg leuk park. Beetje Julianatorenachtig vind ik het maar dan een heel stuk kleiner.

    Ons beviel het wel. Het is overzichtelijk en met een hele schappelijke prijs!

    Het is dat het niet in de buurt is want anders zouden we er zeer zeker vaker heen gaan!
     
  16. baby blue

    baby blue Fanatiek lid

    24 jun 2008
    1.163
    0
    0
    Groningen
    Vroeger sloten wij vaak ons schoolreisje af met een paar uurtjes Drouwenerzand, toen nog echt een grote speeltuin. Inmiddels is er een hoop veranderd en verbeterd. Mijn nichtjes van 7 en 4 gaan er regelmatig naar toe, die vermaken zich prima. Inclusief eten en drinken is het natuurlijk niet duur.
     

Deel Deze Pagina