Een beetje rare vraag zo vroeg in de ochtend.. Maar zoals jullie al lezen... Mijn man is best groot geschapen en ben bang ookal weet ik dat het kindje goed "verpakt" zit... We hebben heel wat standjes geprobeerd maar dan is het.."auw.. en nog eens auw* en krijg achteraf best harde buiken. Alsof ons kindje zeg: MAM en PAP doe normaal! [-X weet me geen raad, en voel me best schuldig tegenover ons kindje als we klussen en tegenover mijn man als ik zeg dat ik geen zin heb.
meiss geniet lekker van elkaar probeer andere dingen er zijn genoeg dingen om van elkaar te genieten mn vriend is ook groot geschapen ik merk er nu nog niks van maar dat zal nog wel komen denk ik en als het zeer doet en je kunt e niet van genietten dan zou ik toch dat laten en op een andere manier van elkaar genietten er zijn zat manieren (hihih treed niet in details op de vroege morgen) en er zijn nog honderde standjes waarop je er miss geen last van hebt miss lepeltje lepeltje of jij gaat gewoon proberen het werk te doen zodat jij pepaalt hoe ver het kan gaan liefs ancie en heel veel klus plezier
Écht rare vragen bestaan niet, zelfs niet op de vroege ochtend Je hebt best kans dat het over een paar weken allemaal weer wat beter voelt, doordat bijv. de ligging van je kindje verandert. Tot die tijd kunnen jullie elkaar misschien plezieren met gewoon hand- en/of mondwerk? Je kindje zit in ieder geval goed beschermd, en heeft er absoluut geen last van... Een harde buik is gewoon als een reactie van je baarmoeder, en voelt voor een kindje totaal niet onplezierig, maargoed voor jou is het natuurlijk een ander verhaal. Succes.
Het kan iig geen kwaad voor je beeb meid. Maar ook hier vind ik het niet meer zo fijn, vooral omdat ik tijdens én na altijd heel veel last heb van harde buiken. Ook het psychologische aspect speelt ons wat parten, zonder dat we het willen denken we aan ons klein beebje dat daarin zit en dan lukt het niet meer Maar er zijn idd andere manieren he
Jullie weten dat bij sommige situaties.." je wel eens laat gaan"... en dan opeens..AUW... tja daar zakt soms de mood wel van af! @vlerkje mondwerk...hahha dat zou mijn man geweldig vinden...ben nu al misselijk laat staan dat in mijn mond. ps trouwens zie titel... zelf t topje van de ijsberg is al te veel :-#
Nou, ik mag ook niet klagen , maar echt pijn doet het bij mij niet. Ja, nu is het niet alles meer omdat die buik in de weg zit, maar ook daar zijn maniertjes voor. Het kan idd zo zijn dat je baarmoeder nog kantelt en dan heb je meer ruimte. Gewoon blijven proberen (zolang je er nog lol in hebt). Wat bij mij wel helpt is om mezelf te bevredigen tijdens de sex. Door mijn klitje te stimuleren kan ik meer hebben . Heb je er wat aan?