trainingspak/joggingspak kindjes

Discussie in 'De lounge' gestart door sappie, 28 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    :) :) :)

2. dan vind ik het nog niet pauper :) :)

3. Zeeuwsmeisje

Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

9 aug 2006
    3.051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Asociaal is een groot woord maar hier is het ook iets wat je niet doet (ikzelf en mensen om me heen), net zoals volwassenen die zomaar een traingspak dragen (als je nou echt aan het sporten bent of savonds op de bank oke)... vind het toch niet zo verzorgd. Een spijkerbroekje vind ik dan veel leuker voor ze om lekker in te spelen.

4. Lara11

Lara11 Niet meer actief

Goh, ik dacht toch echt te lezen dat Sappie vroeg WAAR je ze kon kopen, en niet WAT je er van vindt...

5. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    armoe? asociaal...?
    Toemaar, vind een leuk adidas trainingspak(laten we voorop stellen dat ik een stoffen bedoel en geen parachuttestof) juist heel stoer en lief staan bij zo een kleintje! En het zit nog lekker ook, voor zo een binkie, beter dan in een spijkerbroek gepropt moeten spelen, dat is heel stug voor zo een kleintje. Wat overigens niet betekend dat ik dat niet leuk vind, want Tijn heeft ook spijkerbroekje aan!

kus miek

6. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Ik kreeg een velours joggingpakje van Dirkje, echt een ideaal ding, ze heeft hem veel gedragen en zag er niet 'pauper' in uit. Maar ja, je hebt joggingspakken en joggingspakken, natuurlijk zijn er ook oerlelijke dingen en ik mocht van mijn moeder bijv. nooit een trainingspak (maar dat was nog in het synthetische, glimmende mintgroen/lila etc. tijdperk :) ) en ik wou het zo graag! Achteraf ben ik wel blij hoor dat ik hem nooit gekregen heb, hetzelfde geldt voor wielrenbroeken, die eens een hype waren, de hele klas droeg er 1, behalve ik en mijn beste vriendin, die er ook geeneen mocht. Och, al mijn jeugdleed komt weer boven :) !

7. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    vroeguh .....had je toch van die trainingspakje met 2 laagjes ...je weet wel de binnenvoering was dan wit jersey achtig ...en de buitenkant glimmend stofje .......dat is pas een echt pauper trainingspakje ...haha en ik liep er mee ...heerlijk !
    de echt joggingspakjes van adidas bijvoorbeeld vind ik echt chique

8. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Vind zo'n joggingpakje echt superleuk voor die kleintjes :D En bovendien zitten ze gewoon erg lekker en kan Fynn er makkelijk in bewegen.

Vind het nogal raar om het woord 'pauper' of 'asociaal' hiervoor te gebruiken. Bij die ukkies staat alles toch gewoon heel lief. Als je daar nu al een stempel op gaat drukken.... :rolleyes:

En om even op het topic terug te komen. Ik heb ze gekocht bij H&M en via Marktplaats vind je hele leuke van Hilfiger etc.

9. sappie

sappie Fanatiek lid

He meiden,

Wist ook even niet wat ik las toen ik hoorde dat het "pauper" (asociaal dus) is. Heb me maar ingehouden en er verder niet op gereageerd (al was dat wel ff moeilijk) :) :) , was idd niet mijn vraag.
    Maar ik vind het ook wel schattig staan, het leek me wel handig voor straks op vakantie in het vliegtuig of wanneer ze gewoon lekker eens een hangdag heeft (net als papa en mama soms ;) ).
    En nee, ik hou ook niet van die glimmende dingen maar je hebt echt hele leuke heb ik inmiddels wel van jullie mogen vernemen.

Heb trouwens nog een site: www.ideesports.nl

Nogmaals bedankt voor het meedenken!

Liefs Sappie

10. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Sappie, je hoeft je echt niet te verantwoorden! Als JIJ wilt dat Lieke een joggingpak aan heeft dan doe JIj dat toch? Het is jou kindje, en jij bepaalt het, niet iemand anders!

11. sappie

sappie Fanatiek lid

Ik weet het je hebt helemaal gelijk ;) , Lieke krijgt gewoon een joggingpak :) .

12. als ze m aanheeft plaatst tzt maar eens een foto! :D

13. Aszz

Aszz Niet meer actief

Yes, ik ben ook een pauper. En Nathan ook!
    Vette shit/.

14. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

ik vind het juist heerlijk!

15. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Sappie, je hebt heel wat teweeg gebracht met zo'n onschuldig onderwerp :) !

16. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Nou ik vind traingspakjes ook erg leuk voor Joris, vooral als we niet weg hoeven, lekker voor thuis! Lekker makkelijk ook!

Ik heb ze een tijd geleden ook bij de h&m hele leuke gezien en betaalbaar!

Deel Deze Pagina