Mijn man en ik moeten echt wat gaan doen....We hebben een tijdje Jillian Michaels level 1 van 30 day shred gedaan (voor de tv), maar dat is zeker alweer een jaar geleden. Het was wel oke, maar werd erg eentonig. Level 2 was weer veel te veel We willen graag iets doen, wat we thuis kunnen doen (vanwege kinderen 's avonds op bed). Ik heb een hoelahoep die ik uit het stof moet trekken, die wil ik graag gebruiken. Ik heb ook een fitness bal (die ik op moet pompen), daar zou ik graag wat oefeningen voor willen weten. Mijn man heeft een 'bankje' en diverse gewichten. Verder heb ik ook nog wel van die elastieken-met-handvat waar ik mee zou kunnen trainen. Ik wil vooral centimeters kwijt (en zo'n 5-7 kilo) (en gezondheid bevorderen, vooral mijn energieniveau is om te huilen). Mijn man moet het echt voor zijn spieren doen. Hij zit de hele dag en nacht achter een computer. Hij is alles behalve dik, heeft zelfs een sixpack zonder ook maar ooit buikspieroefeningen te doen...en hij kan eten wat hij wil! (jaloers!!!) Dus wie oh wie kan ons helpen aan een leuk schemaatje. Vooral iets wat vol te houden is voor mensen zonder ruggegraat
Kayla itsines bikini body guide! Al eens eerder hier neergezet, maar werkt super voor mij (altijd best lui geweest hoor). Ben echt verslaafd, en mijn man ook. Hij dacht dat t wel meeviel maar de oefeningen vindt ie best pittig 😁 Google het maar eens, zijn genoeg Free downloads te vinden!
Weet je....ik wil ook een doel stellen voor mezelf. Dat kan 2 kanten op: een bikini body (letterlijk, want ik durf dus niet eens te zwemmen met mijn kinderen...) of een acceptatie van mijn huidige body. Het liefst doe ik een acceptatie over een jaar van mijn nieuwe bikini body
Wat zonde dat je niet durft te zwemmen met je kinderen! Ik heb absoluut geen perfect lijf; overgewicht en blauwe adertjes op mijn bovenbenen, maar ik ga gewoon zwemmen. In bikini, want een badpak vind ik echt afgrijselijk. Ik ben na een beetje een heftige periode thuis nu weer gaan sporten. Ik doe van alles, ik zoek op youtube filmpjes. Tae bo, total body workout, dance workout, pak gewoon wat ik op dat moment leuk vind. En daarbij fiets ik meestal naar mijn werk (6,5 km enkele reis) en soms gaan we 's avonds nog een eindje wandelen. Vind deze wel grappig
Op youtube vind je echt verschillende oefeningen. Ik doe zelf veel van '' tone it up'' zijn twee vrouwen, ik doe dan voornamelijk de abbs en squats, maar dit juist om wat been en bil te krijgen. Youtube is dan m'n beste vriend, en anders een 30day challenge! Succes!!
Wij vonden het ook best pittig, konden na de eerste keer amper uit de bank komen. Maar het is toch zo dat je gedurende die twee minuten die oefeningen net zo lang achter elkaar moet doen, tot de tijd om is?
Haha, eerste keer dat ik het deed kon ik niet eens meer fatsoenlijk de trap aflopen dacht echt: oh dat doe ik wel even maar nee, het is pittig maar ik ben nu 5 weken bezig en wat ben ik blij! Raak mijn vetrandjes boven mijn broek kwijt en opeens, opeens zie ik buikspieren bij me zelf! Nog nooit gezien! Ben erg echt blij mee! Maareh, de oefeningen duren 7 min per keer, dus je moet 1 circuit 2 keer doen. Er zijn 2 circuits dus in totaal 28 min sporten... Je blijft 1 circuit idd doen tot de tijd vol is (7 min), 30 sec rust en dan door naar circuit 2. Na deze weer terug naar 1 en dan circuit 2 weer.
Je hebt gelijk ja, ze zijn 7 min ipv 2. M'n man bleef maar vragen of het wel klopte 4x7 omdat hij zo een spierpijn had