Hoge bloeddruk?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Azric, Feb 2, 2022.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Azric

Azric Bekend lid

Feb 2, 2022
    506
    971
    93
    Female
    Goedemorgen,

Ik ben aan mijn eerste IVF traject begonnen.
    29 dec gestart met de pil
    22 jan gestart met Decapeptyl
    Gisteren gestart met Gonal F

Ik heb al dagen hoofdpijn en vanochtend heb ik even mijn bloeddruk gemeten. Deze was toch wel wat hoog voor mijn doen, 140/90.

Mijn vraag is dan ook, zijn er vrouwen die dit ook hebben gehad en dit herkennen??

Dank voor jullie antwoorden.

Groet,
    Azric

2. evi85

evi85 Actief lid

Apr 19, 2021
    271
    328
    63
    Female
    Ik zou gewoon een paar dagen je bloeddruk meten en als je je er zorgen over maakt het even met je kliniek/ huisarts bespreken.

overigens krijg je van pijn ook een hogere bloeddruk. Misschien staat het daar nog mee in relatie?

3. Azric

Azric Bekend lid

Feb 2, 2022
    506
    971
    93
    Female
    Vandaag voel ik mij gelukkig wel wat beter en is de bloeddruk ook wat lager. Zou kunnen door de hoofdpijn dat die ook wat omhoog gaat. Ik gebruik namelijk geen Paracetamol:rolleyes:. Dacht hoort erbij, bijwerking!

4. Saskia1992

Jan 5, 2022
    31
    4
    8
    Female
    Verzorgende-IG
    De steeg
    Goeiemorgen,

ik heb de eerste dagen dat ik altijd begin met de gonal-f ook hoofdpijn. Na 5 dagen wordt het meestal minder.

Gr

5. Azric

Azric Bekend lid

Feb 2, 2022
    506
    971
    93
    Female
    Ik moet zeggen inderdaad dat ik nu ook minder hoofdpijn heb. Wel wat misselijk en vol gevoel. Zal er vast bij horen:rolleyes:

Saskia1992 likes this.
  6. Smienaatje

Smienaatje Bekend lid

Feb 21, 2019
    771
    881
    93
    Female
    Hoofdpijn herken ik ook van toen ik Gonal f spoot. Bloeddruk was bij mij altijd laag. Ik zou bij zorgen altijd de arts even bellen. Succes!

Saskia1992 likes this.
  7. Azric

Azric Bekend lid

Feb 2, 2022
    506
    971
    93
    Female
    Ja heb ik ook overlegd hoor, hoefde mij geen zorgen te maken. Een beetje in de gaten houden zeiden ze:thumup:. Ik schrok er wel van juist omdat ik het bij mij zelf niet herken.

Saskia1992 and Smienaatje like this.

Share This Page